Gjest Omega (tidl.Alfa) Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Hei Har ikke vært med her siden april. Tror noen andre har tatt det gamle nicket mitt: Alfa, i mellomtiden. Har brukt det det siste 2 årene.Idag dag setter jeg 1. sprøyte så nå skjer det noe igjen. Skikkelig hestedose. Håper det kan være min tur til å lykkes nå, er litt desillusjonert.Satser på at sommeren gjør oss alle godt. 0 Siter
Gjest kul Skrevet 26. juli 2002 Skrevet 26. juli 2002 Hei! Vil bare ønske deg lykke til! Jeg skal igang med sprøyter om ca. 5 uker, så er etter deg i løypa. Vi får satse på at "hestedosen" gjør susen! Hvilken dose er det forresten, og hva har du brukt før? Klem kul 0 Siter
Gjest omega Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Hei! Vil bare ønske deg lykke til! Jeg skal igang med sprøyter om ca. 5 uker, så er etter deg i løypa. Vi får satse på at "hestedosen" gjør susen! Hvilken dose er det forresten, og hva har du brukt før? Klem kul Hei Jeg tar faktisk hele 450 ie i 3 dager og 300 ie resten for å få nok egg. Merker ikke noe ubehag. Sprayen merket jeg heller ingen bivirkninger av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.