Gå til innhold

sex med nabokona

Anbefalte innlegg

Gjest carlina

Joda i utgangspunktet er det snakk om gjensidig utnyttelse,men jeg har ikke tro på at det funker like godt i RL som i teorien.Hvertfall ikke den dagen han finner en annen.Dessuten må man skrive en bok på en sånn avtale,det blir så mange..hva om...Men nå skal jeg drikke meg sabla brisen..Kommer vel å krangler med deg i morgen*s*Du får kose deg så lenge!!!

=o)

Skal love deg at hadde jeg møtt ham, ville jeg heller at han har hatt ons istedet..Hadde han sagt at han hadde en fast ordning, ville jeg tro med en gang at det måtte være noe mellom dem.Tror de fleste damene er enig med meg der!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Skal love deg at hadde jeg møtt ham, ville jeg heller at han har hatt ons istedet..Hadde han sagt at han hadde en fast ordning, ville jeg tro med en gang at det måtte være noe mellom dem.Tror de fleste damene er enig med meg der!!!!!!!!!!!

Jeg vet ikke. Jeg vet om mange jenter som har sånne ordninger i perioder, og mange gutter. Jeg har aldri sett på det som noe problem.

Det blir en slags overgang mellom to forhold, lissom.

Jeg forstår forsåvidt at du tror at jenter vil se på det som et problem, i og med at du ikke tror jenter vil takle å ha sex uten følelser.

Jeg er gutt, og takler det fint, så jeg ser annerledes på det.

Gjest carlina

Jeg vet ikke. Jeg vet om mange jenter som har sånne ordninger i perioder, og mange gutter. Jeg har aldri sett på det som noe problem.

Det blir en slags overgang mellom to forhold, lissom.

Jeg forstår forsåvidt at du tror at jenter vil se på det som et problem, i og med at du ikke tror jenter vil takle å ha sex uten følelser.

Jeg er gutt, og takler det fint, så jeg ser annerledes på det.

Fankern.. jeg er glad jeg ikke har møtt deg,,tror du har kunna gitt meg litt vel mye hodebry...pokkers kverulant!!!!!

*men liker deg*

Fankern.. jeg er glad jeg ikke har møtt deg,,tror du har kunna gitt meg litt vel mye hodebry...pokkers kverulant!!!!!

*men liker deg*

Full nå? :)

Du er full, våkner med bakrus i morgen, mens jeg nå våknet med magasmerter og spying, selv uten å ha vært på fylla :(

Nei nå legger jeg meg igjen. Blei i det minste sykmeldt i dag...:/

Annonse

Sex og vennskap forhold er OK, men det kan føre til følelser og problemer ved brudd. Jeg har opplevd problemfritt opphør av sex med tilbake til vennskap. Og jeg har opplevd fullstendig kræsj med uvennskap.

Altså, det er en risk og du risikerer å havne i følelsesmessige konflikter med nabokona. Er det noe du ønsker når du senere begynner å ta med andre hjem?

Selv ville jeg tatt risken :-)

Ja jeg er full nå!!men merker de du det så godt da??

Ja, det merkes på dere begge to :)

Alkiser!

Neida, skulle ønske jeg også kunne drikke idag. Været er nydelig, plutselig er jeg sykmeldt fra jobben, men kroppen tilsier ikke uante mengder i dag.

Ikke mengder i det hele tatt, faktisk :(

*Tenker på alle de deilige damene på summer paraden i dag*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...