Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen, kul :-)

Vi er jo så heldig å bo i Kristiansand, så vi har kort vei til båten.

Det er 2 båter som går for tiden. Silvia Ana er en hurtigbåt, og tar 2,5 t. til Hirtshals. Christian Quart, den "vanlige" ferja, den tar 4,5 t.

Silvia Ana går ut september _tror_ jeg, etter det er det bare 1 båt som går. Ulempen med Silvia Ana er at den ikke er så stabil i høy sjø, derfor hender det at den blir innstilt. Fra Hirtshals tar det ca. 2,5 t. å kjøre til Århus.

Vi bestilte plass på Christian Quart. Mest p.g.a.at jeg har tendens til sjøsyke, og den er mer stabil på sjøen. :o)

Det er visst masse å gjøre i Århus. Men vi har som regel brukt dagene til å gå på kafeèr, kikke i butikker, kino osv. Og internetkafeer selvfølgelig, kjekt å oppdatere seg på hva som skjer hjemme ;o) Det er visstnok noen kjempefine badestrender ved Århus også, men det spørs på været i slutten av august da! Dessuten skal en jo ikke bade etter egguttak....hmmm. Helt sikkert masse å finne på, men vi har ikke vært særlig "kreative" når vi har vært der...;o) Sjekk med de på hotellet, de kan sikkert anbefale noe morsomt :o)

Vi snakkes, kul!

I morgen tar jeg forresten 1. sniff...uæææ

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65020-kul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Nå har du vel tatt dine første sniff? Håper det går bra. jeg fikk mensen igår, så da er jeg snart igang med medisiner igjen. Har du kjøpt dine i norge nå eller? Må vel det for å få dekket dem. Skal IKKE ta Menogon denne gangen, fikk jo all. reaksjon forrige gang. Blir puregon og penn nå. Hadde jo vært flott hvis vi kunne ha fått dekket reiseutg. også, men det skal vel godt gjøres.

Vi tilbrakte det meste av tiden på hotellrommet sist vi var i Århus, hadde litt vondt så jeg orket ikke så mye. Kunne tenkt meg å kjøre litt utenfor Århus og kikke neste gang. Ebeltoft har jeg hørt er koselig. Ang. båten så pleier jeg ikke bli sjøsyk, men hvem vet. Vi får se når det nærmer seg. Drar dere hjem samme dag som innsetting eller?

Lykke til videre med sprayinga!

Klem kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65020-kul/#findComment-292833
Del på andre sider

Hei igjen!

Nå har du vel tatt dine første sniff? Håper det går bra. jeg fikk mensen igår, så da er jeg snart igang med medisiner igjen. Har du kjøpt dine i norge nå eller? Må vel det for å få dekket dem. Skal IKKE ta Menogon denne gangen, fikk jo all. reaksjon forrige gang. Blir puregon og penn nå. Hadde jo vært flott hvis vi kunne ha fått dekket reiseutg. også, men det skal vel godt gjøres.

Vi tilbrakte det meste av tiden på hotellrommet sist vi var i Århus, hadde litt vondt så jeg orket ikke så mye. Kunne tenkt meg å kjøre litt utenfor Århus og kikke neste gang. Ebeltoft har jeg hørt er koselig. Ang. båten så pleier jeg ikke bli sjøsyk, men hvem vet. Vi får se når det nærmer seg. Drar dere hjem samme dag som innsetting eller?

Lykke til videre med sprayinga!

Klem kul

Hei igjen, kul!

Tror vi reiser hjem samme dag som innsetting. På første forsøk reiste vi hjem dagen etter innsetting, men på forrige reiste vi rett etter innsetting. Det går en båt 1345 fra Hirtshals som en fint rekker dersom en har time til innsetting litt tidlig. På forige forsøk hadde vi fint rukket 1345-båten...men vet du hva???? Det var storm, båtene innstillt, og vi var ikke hjemme før et døgn etterpå!! Da skulle jeg ønske vi bare hadde blitt en ekstra natt i Århus!!! ;o)

Joda, nå er jeg i full gang med sniffinga :o) Begynte i går. Kjekt at du har fått mensen, for da har du endelig en dato å forholde deg til :o) Dette skal gå bra!!!

Nei, jeg tok ikke sjansen på Menogon. Ikke etter at jeg leste om dine bivirkninger!!! Og det er jo litt kjipt å gå over på en medisin som ble brukt FØR Gonal-F og Puregon kom på markedet! Skulle jo tro at dette var en bedre medisin!? Jeg har fått kjøpt medisin av ei som måtte avbryte forsøket sitt.

det hadde vært kjekt om vi hadde fått dekket reiseutgifter, men det er nok som du sier, for godt til å være sant! Kan jo ta en tlf. til rikstrygdeverket som Sidsel i FUB foreslår.

Vi "snakkes", kul :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65020-kul/#findComment-292882
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...