Gå til innhold

Hei, her er jeg igjen.. :o)

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Heisann godtfolk!!

Du verden så mye som har skjedd siden sist jeg var her!

Har tatt litt ferie mens mannen hadde ferie!!! På tirsdag reiser vi inn til oslo på RH for forundersøkelsen, og gleder oss masse, selv om vi skal kjøre 6 timer for å være der kl 0900...hjeeeelp...

GRATULERE alle dere som har blitt gravide, og til og med noen med TVILLINGER, hey hey!!

Kondolerer og føler med dere som har mistet, det er leit!

Ser det var litt diskusjoner og frem og tilbake. Synes dere som er gravide kan fortsette å fortelle oss som enda sliter litt, om hvordan det går med dere....det er jo koselig!!!

Vel, i morgen skal jeg

være forlover i bryllup, så nå håper vi på fint vær! Sørlandet glimtrer alltid med fint vær!!!

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.....

Stooooor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65036-hei-her-er-jeg-igjen-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

hei Dipsey!

vi kjenner nok ikke hverandre, jeg har mest fulgt med passivt her. vil bare si jeg skal også inn til forundersøkelse neste uke kl 9, torsdag RH. har spraya i ca 2 uker og dette er mitt første forsøk. vi er uforklarlige barnløse og har fra før ett misslykka inseminasjonsforsøk.

er veldig spent på IVF forsøket og om jeg har reagert som ønska på sprayen-dette finner de vel ut av på RH neste uke..? regner med det også blir avtalt tid for egguthenting.tror de nevnte noe om egguttak uke 33, men det kan de kanskje ikke si såpass lang tid i forveien uten å ha undersøkt meg først..? kanskje du har erfaring med dette fra før?

stakkars deg som har så lang vei å kjøre, selv har jeg bare 1 times tur og synes det holder. lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65036-hei-her-er-jeg-igjen-o/#findComment-292458
Del på andre sider

hei Dipsey!

vi kjenner nok ikke hverandre, jeg har mest fulgt med passivt her. vil bare si jeg skal også inn til forundersøkelse neste uke kl 9, torsdag RH. har spraya i ca 2 uker og dette er mitt første forsøk. vi er uforklarlige barnløse og har fra før ett misslykka inseminasjonsforsøk.

er veldig spent på IVF forsøket og om jeg har reagert som ønska på sprayen-dette finner de vel ut av på RH neste uke..? regner med det også blir avtalt tid for egguthenting.tror de nevnte noe om egguttak uke 33, men det kan de kanskje ikke si såpass lang tid i forveien uten å ha undersøkt meg først..? kanskje du har erfaring med dette fra før?

stakkars deg som har så lang vei å kjøre, selv har jeg bare 1 times tur og synes det holder. lykke til

og jeg kaller meg forresten

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65036-hei-her-er-jeg-igjen-o/#findComment-292460
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...