Gjest Leni Skrevet 26. juli 2002 Del Skrevet 26. juli 2002 Hei! Jeg har akkurat fått ny kjæreste. Vi hadde samleie for ca.1 mnd. siden. Til min forbauselse blødde jeg, og etter ca en uke beg. jeg å klø. Jeg tok en soppkur - canesten, og kløen gikk gradvis over. Så to uker etter saml. fikk jeg mens som normalt. Men etter at den var over ble jeg liksom opplåst i magen, og det liksom surklet i den og jeg fikk luft. Jeg hadde også stikkninger i siden der eggstokkene sitter. Jeg fikk også et slags press på urinblæren akkurat som når man brygger på en urinv.inf. men det forsvant nesten med det samme, og jeg svidde ikke når jeg tisset. Nå har det gått to uker og jeg har fremdeles de samme sympt. Kan det være klamydia? Jeg tok neg. graviditetstest rett etter mens. (skal til lege om to uker) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65075-kj%C3%B8nnsykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg skal ta de enkelte symptomer og min tolkning i tur og orden. 1. Det er ikke uvanlig med blødning ved samleie, det kan være et blodkar som brister. Det er ikke farlig. Hvis det fortsetter er det lurt å få en sjekk av livmorhalsen. 2. Det ser ut som du ikke har plager av sopp nå. 3. Oppblåst mage med surkling og luft har ikke noe med underlivet å gjøre, det tyder mer på en ’irritert tarm’. 4. Smerter i underlivet kan selvsagt være en underlivsinfeksjon –egglederbetennelse- (som f.eks. kan komme av chlamydia), men det pleier da å være feber og utflod i tillegg til smerter som gjerne sitter på begge sider. I seg selv gir chlamydia i de fleste tilfeller ikke symptomer i det hele tatt. Du skal til lege om to uker og da kan du få sjekket om det kan være infeksjon, ofte vil en blodprøve-test for CRP vise forhøyet verdi ved en underlivsbetennelse. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65075-kj%C3%B8nnsykdom/#findComment-292349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.