Gå til innhold

Den perfekte penis lengde!

Anbefalte innlegg

Gjest kjeks

perfekt penis er steinhard og på 13cm til max 18cm som peker imot kl 13-1400 og

som har et oppblåst og blankt penishode (sammen med en sammentrukket pung).

En penis på 15 cm er et bedre redskap enn en på 18cm for den er bedre egnet til å

stimulere klitoris/g-punkt/episenter synkront.

Peniser over 22 begynner å bli "dårlige" som verktøy til å gi en kvinne gode orgasmer.

De blir også vanskelig til å opprettholde et høyt indre trykk i penis, straks den begynner

å peke rett ut eller nedover klarer ikke penis å yte et nødvendig trykk imot framre skjedevegg,

det resulterer i at kvinnen ikke stumulerers riktig og at det blir vanskelig å gi henne en

god orgasme om en i det hele tatt, han oppfatter henne som "slapp eller for våt" når faktum er at det er

hardheten i hans penis som er problemet ikke henne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65090-den-perfekte-penis-lengde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

22

• SierDuDet

12

• libra

10

• kjeks1365380357

10

Mest aktive i denne tråden

13-14? Mener du at den skal peke lett mot høyre? Hva er så poenget med det?

Og hva er galt i at den bøyer litt nedover. Den kan da like greit presse mot øvre skjedevegg da, som om den bøyde lett oppover.

Dette er trossalt bare snakk om stillinger.

Hilsen en med en steinhard faen innenfor de gitte må, som bøyer litt oppover, men jeg tror jeg er litt usikker i forhold til den klokka 13-14 målestokken din.

Skal sjekke senere!

13-14? Mener du at den skal peke lett mot høyre? Hva er så poenget med det?

Og hva er galt i at den bøyer litt nedover. Den kan da like greit presse mot øvre skjedevegg da, som om den bøyde lett oppover.

Dette er trossalt bare snakk om stillinger.

Hilsen en med en steinhard faen innenfor de gitte må, som bøyer litt oppover, men jeg tror jeg er litt usikker i forhold til den klokka 13-14 målestokken din.

Skal sjekke senere!

Det menes i forhold til kroppen ifra siden!

Annonse

kjeks1365380357

Oki...

Isåfall så har jeg en perfekt penis!

Det var også noe å ta meg seg!

Hvordan skulle tykkelsen være, sa du?

Tykkelsen er ikke så viktig som hardheten, skjede veggen tilpasser seg tykkelsen

raskt og kjenner den ikke etter kort tid, det som kjennes er trykket imot framsiden av

skjedeveggen og det kan som kjent oppnås med en finger.

Men den bør være så tykk at den ikke kan bøyes sidelengs

(uten å vri seg)

Tykkelsen er ikke så viktig som hardheten, skjede veggen tilpasser seg tykkelsen

raskt og kjenner den ikke etter kort tid, det som kjennes er trykket imot framsiden av

(uten å vri seg)

Du kan ikke sammenligne en pikk og en finger når det gjelder tykkelse og følsomhet!

(uten å vri seg)

Wow, her snakker vi om dols fremste ekspert på køller! :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...