Gå til innhold

Den perfekte penis lengde!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

22

• SierDuDet

12

• libra

10

• kjeks1365380357

10

Mest aktive i denne tråden

Det jeg mener er at om du få inn en tykk penis som ikke er stiv og hard så vil du ikke kjenne den i forhold til en tynn som er steinhard.

Den tykke og slappe vil ikke gi deg et trykk imot framre skjedevegg men vil bøye seg etter vinkelen på skjeden, han vil tro at du er slapp og du tro at du er for våt - det er helt typisk!

Enn hvis den er tykk og hard da?

kjeks1365380357

Har du tatt doktorgraden på dette, eller?

Det finnes IKKE noe som heter perfekt penislengde. Hvordan kan det det? Alle kvinner har ulik smak og følelser,og underlivet kan variere fra kvinne til kvinne.

Selvfølgelig varierer underlivet ifra kvinne til kvinne, sykdom, alder, fødsler osv allt invirker på underlivet.

Annonse

kjeks1365380357

Se den først?

Jeg pleier selvsagt å se på "kosen min" og den blir ikke noe mindre når den kommer inn i meg?

Hva er du for en merkelig skrue da?

Det jeg mener er at det visuelle er også av betydning, om en penis er 13 eller 15 cm i omkrets vil du ikke kunne kjenne forskjellen, men du vil se den, og ved å se den kunne du tro at den på 15 var bedre, hvis den da var steinhard vil du få i pose og sekk!

kjeks1365380357

Hvem har snakket om nummenhet og hvor tar du alt fra?

Bruk av vibrator er ekstremt skadelig for tenårings jenter(pga svært skjøre nerve endinger og vev) også kvinner med store hormonforandringer er utsatt.

Kraftige vibratorer trenger dypt inn i vevet (urinblære, livmor og anus)og skader nervene som styrer urinering, det fremmer direkte inkontines.

Bruk av vibrator er ekstremt skadelig for tenårings jenter(pga svært skjøre nerve endinger og vev) også kvinner med store hormonforandringer er utsatt.

Kraftige vibratorer trenger dypt inn i vevet (urinblære, livmor og anus)og skader nervene som styrer urinering, det fremmer direkte inkontines.

Dine kunnskaper imponerer meg, dog tror jeg ikke noe grusomt på det meste av det du skriver her...

Annonse

Har du en bok eller en url å henvise til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...