Gjest oline Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Jeg er sambo, og vi har vært sammen 3,5 år og har et barn. Før jeg traff min samboer hadde jeg en VELDIG god venn. Vi gjorde altmulig sammen og hadde det skikkelig moro! Problemet var bare det at han var sammen med ei annen jente. Så jeg sa aldri noe om at jeg var bunnløst forelsket i ham. Selv om han var sammen med henne var den seksuelle spenningen mellom oss veldig kraftig. Vi gjorde aldri noe egentlig, annet enn å holde i hender, klemme hverandre og noen småkyss her og der. Da jeg hadde holdt for meg selv hvor forelsket jeg var i over ett år, klarte jeg ikke mer - og buste ut med det. Jeg skulle flytte, så det var nå eller aldri, tenkte jeg. Han ble litt fortumlet i begynnelsen, og det hele ble litt 'rart'. Han tryglet meg ikke om å flytte, men sa aldri noe om at det kunne bli oss to - så jeg så ikke noen anledning til å bli. Da jeg var på besøk noen måneder senere, dro vi på tur sammen. Det hele var full klaff! Det ene førte til det andre, og vi havnet i senga - den ene gangen etter den andre. Jeg strålte! Men - turen tok slutt og vi måtte tilbake til virkeligheten. Han var fremdeles sammen med den jenta (jeg vet det ikke var fint av oss!). Vi dro hver til vårt. Jeg hadde allerede truffet min nåværende samboer, og begynte etterhvert å få øynene mer og mer opp for ham. Det ble oss to, og har vært det siden. Jeg har nesten ikke pratet med han andre siden turen vår, men har hørt gjennom kjente at det ble slutt mellom han og den jenta han var med for et par år siden. Problemet mitt nå er at jeg plutselig har begynt å tenke og fantasere så fælt om denne fyren! Hvorfor gjør jeg det? Jeg har det ganske bra som jeg har det. Samboeren min elsker meg og jeg elsker han. Og det kunne ikke falle meg inn å gjøre noe dumt, men jeg får ham bare ikke ut av hodet!!! Jeg savner alt vi gjorde sammen (samboen og jeg har ikke så mange felles interesser), alt vi pratet om, spenningen, lengselen, jeg savner lukten av ham, jeg savner armen hans rundt skuldrene mine, hånden min inni hans. Uæææææææææ...hva skal jeg gjøre????? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65100-tanker-om-gammel-flamme/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glimmer Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Ha en gummistrikk rundt håndleddet og dra i den for å la den smelle mot huden, hardt, hver gang du tenker på denne gamle flammen din Beklager, har ikke så mange råd til deg. Du vil bli hos samboeren din, du vil ikke være utro, du vil bare slutte å tenke på denne andre mannen. Kanskje det går over av seg selv om du ignorerer det en stund? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65100-tanker-om-gammel-flamme/#findComment-292350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fishbone Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Ha en gummistrikk rundt håndleddet og dra i den for å la den smelle mot huden, hardt, hver gang du tenker på denne gamle flammen din Beklager, har ikke så mange råd til deg. Du vil bli hos samboeren din, du vil ikke være utro, du vil bare slutte å tenke på denne andre mannen. Kanskje det går over av seg selv om du ignorerer det en stund? kanskje ditt forhold med samboeren din begynner og bli litt "kjedelig" og at du ønsker den der nyforelskede spenningen,som sjelden er der etter 3,5 år også! Finn på noe gøy med samboeren din du! gjør ting dere gjorde i begynnelsen:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65100-tanker-om-gammel-flamme/#findComment-293206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne81 Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 kanskje ditt forhold med samboeren din begynner og bli litt "kjedelig" og at du ønsker den der nyforelskede spenningen,som sjelden er der etter 3,5 år også! Finn på noe gøy med samboeren din du! gjør ting dere gjorde i begynnelsen:) Uansett om det gode forholdet til din sambo skulle ende på denne måten og du skulle blitt sammen med den gamle flammen hadde jo uansett hverdagen komt for en dag der også. Jeg tror det er sundt å drømme litt om gamle flammer, men tenke på hvor godt du har det nå. Jeg tror så å si alle tenker på noen av de gamle forelskelsene. Men spørsmålet er hva du bør gjøre? Vel ikke vet jeg, men jeg har vertfall gitt deg noen av de grunnene jeg hadde tenkt selv. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65100-tanker-om-gammel-flamme/#findComment-293508 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.