Gå til innhold

Forsiktig hintende kvinner

Anbefalte innlegg

Gjest mannebein

Noen kvinner uttrykker behov for sex overfor gubben så forsiktig at gubben ikke skjønner poenget. Det blir bare til forsiktige hint....

Eksempel:

1. Hun bruker pyjamas bare de gangene hun ikke har behov for sex, men sier ellers ingenting. Håper det funker.

2. Bruker noen ekstra oppmuntrende og vennlige ord, men sier ellers ingenting. Håper det funker.

3. Sier at "vi burde legge oss tidligere i kveld", men ikke noe mer.

4. Sier "er du sliten i kveld ?", men ikke noe mer. Ser på ham med et rart spørrende blikk.

5. Viser seg frem i det nye sexy undertøyet og spør hva gubben synes, men hverken sier eller gjør noe mer.

6. Setter seg i armkroken til gubben mens han ser TV, men gjør ikke noe annet.

- - - - - - - - - - - - - - -

Er vi menn blinde for forskjellen mellom vennlighet og forsiktige hint fra kvinner ?

Spør vi direkte om hun har behov for sex, får man bare et unnvikende svar. Hva skal man da gjøre ? I slike tilfeller lar jeg bare være å gjøre noe.

Ikke kjekt å ta initiativ om man har mistanke om det blir litt motvillig fra henne. Hva får kvinner til å våge mer, si fra tydligere ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65103-forsiktig-hintende-kvinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Gjør som jeg: spør rett ut, det burde kalle fram latteren og åpne for en mer meningsfylt dialog. Røyksignaler er ikke tingen, da må du først vite om det er signaler, og ikke bare røyk, at de er til deg og ikke noen annen, hva de betyr og hva du skal foreta deg, det er ikke lett å være mann. Noe av de du nevner kan selvsaft bringe litt mer spenning og uforutsigbarhet, men jeg mener det er bedre med litt mer info. Husk de er oppdratt til å ikke vise lyst, det er liksom å "gi seg bort" eller noe sånt tull, eller redsel for å virke billig det er mer forståelig.

Lillelurven

Kvinner som kjenner sine egene lyster og ønsker, føler seg komfortabel med kroppen sin, føler seg elsket, - iallefall begjært*s* osv. er vel kvinner som sier fra?

Lar mannen kvinnen få rom for sine lyster?

Eller er han totalt døv og blind?

Når det gjelder pukt,5, ta for deg:-)

Ellers burde du fortelle henne at du trenger en mer direkte kvinne.Ta en kveld med rødvin og prat, åpenhet,fantasier.

Trenger ikke være en kveld som ender med sex.Men som inneholder mye prat om ønsker,drømmer og lengsler.

Lykke til

Det hører ut for at kommunikasjonen ikke er helt på topp.

Å få et direkte spørsmål av typen 'vil du ha sex?' er stort sett temmelig avtennende, hvertfall for meg. Da er det bedre med fysiske framstøt.

Hva med å prøve å dra i gang en samtale om temaet, bli litt mer kjent med hverandre på det området også?

Forøvrig er mannen aldri i tvil når jeg har lyst på noe, men jeg vet ikke hvorfor noen er så tilbakeholdne at de ikke klarer å gi signaler som oppfattes...

Gjør som jeg: spør rett ut, det burde kalle fram latteren og åpne for en mer meningsfylt dialog. Røyksignaler er ikke tingen, da må du først vite om det er signaler, og ikke bare røyk, at de er til deg og ikke noen annen, hva de betyr og hva du skal foreta deg, det er ikke lett å være mann. Noe av de du nevner kan selvsaft bringe litt mer spenning og uforutsigbarhet, men jeg mener det er bedre med litt mer info. Husk de er oppdratt til å ikke vise lyst, det er liksom å "gi seg bort" eller noe sånt tull, eller redsel for å virke billig det er mer forståelig.

Du har selvsagt rett, og det gjelder ikke bare i forhold. F.eks. vil en gutt på byen som går bort til en dame i baren sannsynligvis komme bedre på gli med den utpekte dersom han spør rett ut om de ikke kan kutte ut alt tomsnakk, ta en taxi, og stikke hjem til en av de for å råknulle.

De aller fleste damer vil forstå at dette faktisk var en spøk, trekke på smilebåndet og samtalen er igang.

Gjest mannebein

Nå tenkte jeg ikke på løse forbindelser, men mellom to i fast forhold til hverandre. Hva ville du svart da ?

Annonse

Gjest mannebein

Kvinner som kjenner sine egene lyster og ønsker, føler seg komfortabel med kroppen sin, føler seg elsket, - iallefall begjært*s* osv. er vel kvinner som sier fra?

Lar mannen kvinnen få rom for sine lyster?

Eller er han totalt døv og blind?

Når det gjelder pukt,5, ta for deg:-)

Ellers burde du fortelle henne at du trenger en mer direkte kvinne.Ta en kveld med rødvin og prat, åpenhet,fantasier.

Trenger ikke være en kveld som ender med sex.Men som inneholder mye prat om ønsker,drømmer og lengsler.

Lykke til

Men 1.-4. og 6. da ?

Når man bare får ullent svar på direkte spørsmål da ?

Det virker bare så inderlig motbydelig å forsøke når det er mistanke om det ikke er helt frivillig fra henne. Minner om voldtekt og annen toskeskap.

Lillelurven

Men 1.-4. og 6. da ?

Når man bare får ullent svar på direkte spørsmål da ?

Det virker bare så inderlig motbydelig å forsøke når det er mistanke om det ikke er helt frivillig fra henne. Minner om voldtekt og annen toskeskap.

Jeg forstår henne ikke,og kan ikke gi noe bedre svar enn jeg har gjort.

Gi henne lyst da, vanvittig. Gjør henne så klar at hun trygler:-)

Eller be henne åpne kjeften!

girl1365380356

Du har selvsagt rett, og det gjelder ikke bare i forhold. F.eks. vil en gutt på byen som går bort til en dame i baren sannsynligvis komme bedre på gli med den utpekte dersom han spør rett ut om de ikke kan kutte ut alt tomsnakk, ta en taxi, og stikke hjem til en av de for å råknulle.

De aller fleste damer vil forstå at dette faktisk var en spøk, trekke på smilebåndet og samtalen er igang.

vel....som jente må jeg si at det var en merkelig måte å hinte til sex på...det virker som om hun er forferdelig usikker på seg selv,så kanskje du kunne hjelpe henne med å få litt bedre selvtillit?

vel....som jente må jeg si at det var en merkelig måte å hinte til sex på...det virker som om hun er forferdelig usikker på seg selv,så kanskje du kunne hjelpe henne med å få litt bedre selvtillit?

Jeg kan ikke det, jeg. Kjenner jo ikke paret engang....

Annonse

Vil du ha sex ?

du har jo fått mange svar her, og eg er enig med alle variantene. som flisa seier - du forstår jo "språket" hennes, du refererer det jo her! du kan "spille med" i dette språket, det ho gjer er å invitere til flørt. flørter du med henne? flørt er noko dei fleste kvinner setter pris på, også -i- eit forhold. det er gjerne eit bedre utgangspunkt for sex enn det litt vel direkte spørsmålet "vil du ha sex?".

med dei lett tilslørte hentydningene hennes, vil ho sannsynligvis heller at det skal ha ein glidende overgang fra flørtende signaler og til sex, enn at skuespillet hennes liksom skal "avsløres" umiddelbart i form av direkte spørsmål.

så eg vil sei - spill med! la deg forføre av hennes små signaler, forfør henne videre... etterkvart som du gjennom dette blir bedre kjent med hennes språk, vil du uten tvil finne måter for å la ting skje i raskere rekkefølge, også.

rådet om ein aften på fylla med prating om sex er forøvrig også utmerket :)

Ulv I Faarikaal

Smakte den like godt for deg som for meg ?

Med vårt gedigne salatbord kan det ikke bli annet enn bra. Kylling, mais, erter, bønner, babymais, pasta, stekte poteter, agurk og tomat. Bare dressing har de dårlig med. Men litt balsamico eddik gjør susen.

Gjest mannebein

Hva er problemet? Du viser jo til hennes måte å si at hun vil ha sex på! Så la henne få det på den måten da.

En skal ikke forandre på den andre,- kun på seg selv.

mener

Hæ ? Hva problemet er ? Var jeg ikke tydelig nok ?

"En skal ikke forandre på den andre,- kun på seg selv." Var selvfølgelig ikke ute etter det.

Noen kvinner er tydeligvis veldig underdanige og går glipp av sex i mange tilfeller fordi de ikke er tydelige nok til at gubben skjønner det. Det er jo kjedelig med misforståelser også for disse kvinnene. Gubben gadd ikke, fordi han ikke skjønte hva hun ville. Det er mulig kvinner tenner på å være så underdanige og tror menn benytter alle anledninger for sex. Slik er det bare ikke.

"Du viser jo til hennes måte å si at hun vil ha sex på! " Nei det stemmer ikke nødvendigvis !

Menn er ikke sprengkåte dagen lang, ihvertfall ikke jeg. Vet du, jeg har opplevd en god det hinting og flørting, men da var hun var slett ikke ute etter sex. Ville bare erte, få selvbekreftelse, leke. Slikt barnslig lureri gidder ikke jeg. Det er som å rope "ulv, ulv !" uten at den kommer. Og når hun endelig mener noe med det, blir det ikke tatt på alvor.

Skal bli noe som ender med sex, trenger de fleste normale menn gjensidighet (gjelder ikke voldtektsforbrytere og denslags). Med bare svak hinting uteblir lett bekreftelsen på at det er gjensidig.

Det store skrekken er å få en kommentar etterpå som "Du, dette hadde jeg egentlig ikke lyst til". Hva skal man tro om slike utsagn da ? Mer eller mindre voldtekt ? Kan man risikere at hun leverer inn anmeldelse etterpå ? Eller slarver om hennes oppfatning til andre ?

Innlegget var ment som en invitasjon til å finne ut av hvorfor hinting (svak kommunikasjon) ikke alltid funker. Det betyr ikke nødvendigvis at det må bli direkte spørmål først. Men tvetydig hinting (for å helgardere om eventuell avvisning ?) blir ikke alltid forstått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...