flisa Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hæ ? Hva problemet er ? Var jeg ikke tydelig nok ? "En skal ikke forandre på den andre,- kun på seg selv." Var selvfølgelig ikke ute etter det. Noen kvinner er tydeligvis veldig underdanige og går glipp av sex i mange tilfeller fordi de ikke er tydelige nok til at gubben skjønner det. Det er jo kjedelig med misforståelser også for disse kvinnene. Gubben gadd ikke, fordi han ikke skjønte hva hun ville. Det er mulig kvinner tenner på å være så underdanige og tror menn benytter alle anledninger for sex. Slik er det bare ikke. "Du viser jo til hennes måte å si at hun vil ha sex på! " Nei det stemmer ikke nødvendigvis ! Menn er ikke sprengkåte dagen lang, ihvertfall ikke jeg. Vet du, jeg har opplevd en god det hinting og flørting, men da var hun var slett ikke ute etter sex. Ville bare erte, få selvbekreftelse, leke. Slikt barnslig lureri gidder ikke jeg. Det er som å rope "ulv, ulv !" uten at den kommer. Og når hun endelig mener noe med det, blir det ikke tatt på alvor. Skal bli noe som ender med sex, trenger de fleste normale menn gjensidighet (gjelder ikke voldtektsforbrytere og denslags). Med bare svak hinting uteblir lett bekreftelsen på at det er gjensidig. Det store skrekken er å få en kommentar etterpå som "Du, dette hadde jeg egentlig ikke lyst til". Hva skal man tro om slike utsagn da ? Mer eller mindre voldtekt ? Kan man risikere at hun leverer inn anmeldelse etterpå ? Eller slarver om hennes oppfatning til andre ? Innlegget var ment som en invitasjon til å finne ut av hvorfor hinting (svak kommunikasjon) ikke alltid funker. Det betyr ikke nødvendigvis at det må bli direkte spørmål først. Men tvetydig hinting (for å helgardere om eventuell avvisning ?) blir ikke alltid forstått. Ok! :-) Da misforstod jeg innlegget ditt, -jeg forstod det som at dette var DIN kones måte å be om sex på - og da så jeg ikke problemet, om du VISSTE dette, selv om hun ga svake signaler :-) Enig med deg, kommunikasjon er det aller viktigste i et forhold, -viktigere enn sex også...likevel kan det være både uvant og rart for en jente som har lebd noen år - og blitt oppdratt til å være litt "kostbar" å si; "Kom igjen kæll, nå tar vi oss en runde!" :-) men det hjelper med champagne! hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65103-forsiktig-hintende-kvinner/page/2/#findComment-295132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.