Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen!!!!

Er det noen av dere som har fått refundert penger til medisiner kjøpt i Sverige???? D.v.s fått utgiftene med på de 15.000 som må betales av medisiner. Vi brukte 6500 på medisiner i mai til ett forsøk i Haugesund. Nå skal vi snart i gang med nytt forsøk. Må vi begynne helt på bunnen og betale 15000 for nye medisiner???

Fortsetter under...

Gjest frodo

Desverre så får du ikke refundert medisiner tatt ut i Sverige. Jeg hadde akkurat samme problemstilling. Jeg snakket med en hyggelig dame ved Trygdekontoret, men ifølge regelverket kunne ikke refundere disse utgiftene. Jeg må altså begynne på nytt som du/dere må. Men, men å få refundert sykehusutgiftene var godt nok for meg enn ingenting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...