Gå til innhold

Til deg som har født etter ass. befruktning.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann :-)

Vår ICSI-prinsesse kom akkurat på terminen. St.Hans-aften 2000.

Lykke til - skjønner at de siste dagene blir lange....

*klem*

Hei gro3!

Vi hadde termin på samme dag da jeg var gravid forrige gang. Jeg hadde altså termin 24.06 og gutten vår kom den 26.06.

Til Høygravid: Lykke til med forestående fødsel. Gled deg!!

Hilsen

Annonse

Hadde ivf-termin 12 og ul-termin 6. Da det endelig skjedde den 13. var det på høy tid med lavt blodsukker og skrukkete overtids-hud. Ingen tvil om at 6. hadde vært riktig tid egentlig - men hvem kan vel bestemme slikt?!?*s*

Terminen er bare en antydning. Noen skapes for å bæres i 38 uker noen i 42, men snittet ligger på 40. Så det er aldri godt å vite før det skjer! Lykke til!

Jeg fødte 5 dager etter termin. IVF-termin og UL-termin var samme dag.

Vi hjalp til litt på egen hånd, med skikkelig sengekos og en rask spasertur kvelden i forveien. Da jeg våknet morgenen etter, gikk slimproppen, og så begynte ting å skje.

Lykke til !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...