Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ung20

Nettopp begynt på en Flagyl kur på 7dager. Har tatt 3 piller i to dager nå. Kjenner ingen forandring!!! Hadde sånn håpet at dette skulle funke nå. Noen som kan gi meg et lite håp om at virkningen ikke kommer med en gang? Har noen andre prøvd denne kuren??

sviiir sånn.........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65252-noen-pr%C3%B8vd-flagylkur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

får den for jeg har svie i underlivet....Har hatt d leeeenge nå. Er DRITT lei....årh....:( Vær takknemlige dere som ikke sliter med underlivet. Dette er noe herk......

Okei. Jeg hadde en kraftig infeksjon i et sår, og fikk intravenøs antibiotika i fem og et halvt døgn.

Det blir sikkert bedre snart :-)

Gjest Pricilla

Jeg har tatt det mange ganger. Men har tatt det mot skjede katarr, grønnaktig utflod + svie og sår. Fikk da 10 tabletter 400 mg, tok fem dag 1, ngen dag 2, og de siste fem dag 3. Det funka fint på meg! Bare pass på å vask deg got morgen og kveld med asan. Og bruk truseinnlegg som du bytter ofte, så du ikke er våt hele tiden.

Er kanskej en ide å kombinere behandlingen med stikkpiller også. Vent noen dager, og ring legen hvis det ikke blir bedre.

Gjest ung20

Jeg har tatt det mange ganger. Men har tatt det mot skjede katarr, grønnaktig utflod + svie og sår. Fikk da 10 tabletter 400 mg, tok fem dag 1, ngen dag 2, og de siste fem dag 3. Det funka fint på meg! Bare pass på å vask deg got morgen og kveld med asan. Og bruk truseinnlegg som du bytter ofte, så du ikke er våt hele tiden.

Er kanskej en ide å kombinere behandlingen med stikkpiller også. Vent noen dager, og ring legen hvis det ikke blir bedre.

Hmm...Jeg har fått en kur på 7dager. Skal ta tabl på 200mg 3 ganger daglig. Virka lurere med sånn akutt behandling du hadde. Blir oppgitt hver dag som går nå,når jeg ikke føler det blir bedre. Svir særlig etter jeg har vært på do pga tørkingen liksom....Merka du sånt?

Annonse

Gjest ung20

En ting til....jeg er ikke våt som du sier. Har ikke utflod. Så syns egentlig d er litt rart med tanke på den fiskelukta av utfloden som d snakkes om......Har ikke merket noe til d jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...