Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Var du også overstimulert? Jeg lå inne en uke før jeg fikk komme hjem på perm i går, og skal til ny sjekk i morgen også og forhåpentligvis utskrivelse. Dette har vært helt grusomt smertefullt. Synes det var ekkelt å tappe ut væske også. Men du skal se at det ordner seg til slutt. Blir alltid nervøs når jeg må ta så mange tester hele tiden.

Og,ja jeg lå på rom med hun som er i uke 23, hun lå bortfor meg. Den andre som var overstimulert var en lege fra østlandet som hadde gått på en kur i forbindelse med pco. Det var ikke så voldsomt med henne, for hun var oppegående hele tiden.

Så det var venninna di ja. Og sykepleierne på 4b er fantastiske, de står på pinne for deg absolutt hele tiden.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65253-til-mtd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sats!

Jeg var innlagt i mnd. skiftet februar/mars. Lå inne en uke før jeg ble utskrevet. Jeg slapp å tappe væske,- kan tenke meg det ikke var noe kjekt. Jeg tok røntgen av lungene den dagen jeg kom inn og det synes jeg ikke var noe særlig. Jeg hadde akkurat testet positivt noen dager før, og har jo hørt at dette med røntgen ikke er bra. Men må man så må man.

Flere av de som jobbet på 4B sa at de ikke kunne tenkt seg å jobbe noe annet sted. De hadde sikkert et kjempebra arb. miljø, for det var så trivelig der. Og det er som du sier: De står på pinne for deg. Hvilke leger hadde du? De er veldig beroliget i forhold til dette med overstimulering, for de sier at de aborterer sjeldnere.

Håper alt går fint videre, så ikke alt dette har vært helt forgjeves. Jeg føler med deg og vet akkurat hvordan du har det!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65253-til-mtd/#findComment-293938
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...