Gå til innhold

Lurer på så mye jeg.....HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Dipsey

Hei godt folk!!

Skal til RH på tirsdag til forundersøkelse og vil gjerne være litt forberedt. Vet at jeg først skal til sykepleier og skal innom lege. MEN, hva blir spurt etter bortsett fra prøve fra mannen??

Jeg har en veldig "urolig" syklus. Som regel har det ligget på ca 30-34 dg, men det hender jo at den ikke kommer også enkelte måneder. Jeg lurer da på om for å være sikker at den kommer ei uke etter spraystart, kan jeg gå på Primolut?? Noen som har gjort det??

Hva blir snakket om? Hos sykepleier, er det da flere par??

Hva blir gjort hos legen?? Hva blir det snakket om der? Hvor lang tid tar det?

Mannen skal avlevere sædprøve? Sant?

Noe som vi må huske??

Setter veldig pris på å få deres historie, for her er jeg HELT BLANK, og røykesugen.......lyst på røyk......men skal ikke ha....

Stor kos fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65257-lurer-p%C3%A5-s%C3%A5-mye-jeghjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært til forundersøkelse på RH og kan fortelle om vår erfaring, det besvarer kanskje noen spørsmål:

Samtale hos sykepleier er med opptil 3 andre par. Her går sykepleier igjennom all informasjon om forsøket samt bruksanvisning og utlevering av puregonpenn (i vårt tilfelle). Vi var til forundersøkelse 3 mnd før forsøket startet men jeg vet andre er inne etter de har begynt på sprayen.

Etter samtale med sykepleier skal mannen levere sædprøve og kvinnen skal inn til gyn.us. hos legen.

Hvis du har noen spørsmål om forsøket så skriv de ned på forhånd, lett å glemme med all infoen som kommer under samtalen.

Lykke til!! Og tenk på at du måtte sluttet å røyke ganske så snart allikevel for du får jo 2 blå snart (c; Like greit å slutte nå og det bedrer jo sjansene betraktelig!

Tvi-tvi!

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...