Gå til innhold

Hvor stor er en perfekt pupp?

Anbefalte innlegg

Gjest JaDetGjørJeg

Etter å ha lest en av gårsdagens tråder, så fant jeg SDD sitt ønske om en slik en tråd, og spørsmålet blir da som følger;

Hvor stor er, og hva kjennetegner, en perfekt pupp?

Ønsker svar fra både menn og kvinner, regner med at preferansene er ganske forskjellige!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65270-hvor-stor-er-en-perfekt-pupp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske mange faktorer som er viktige ved ei jente før en kommer til puppene. Størrelsen er mindre viktig for min del i hvert fall. Jeg liker middels store faste pupper, men det er allikevel ikke det som avgjør om jeg går inn i et forhold eller ikke ;). Brystimplanter er i hvert fall turn off for min del. Jenter: IKKE PUTT SILIKON I PUPPENE!

Gjest carlina

Det er ganske mange faktorer som er viktige ved ei jente før en kommer til puppene. Størrelsen er mindre viktig for min del i hvert fall. Jeg liker middels store faste pupper, men det er allikevel ikke det som avgjør om jeg går inn i et forhold eller ikke ;). Brystimplanter er i hvert fall turn off for min del. Jenter: IKKE PUTT SILIKON I PUPPENE!

Skal love deg at hvis puppene mine noen gang slår meg i magen,ville jeg vurdert det..Dessuten legger man ikke inn slike ting for å glede gutta....Det er din umodenhet som ville vært en stor TURN OFF!!!

Annonse

Skal love deg at hvis puppene mine noen gang slår meg i magen,ville jeg vurdert det..Dessuten legger man ikke inn slike ting for å glede gutta....Det er din umodenhet som ville vært en stor TURN OFF!!!

Hvis puppene dine noen gang skulle slå deg i magen, er vel neppe løsningen å tynge dem ytterligere med silikon ;).

Jeg syns ellers det er interessant at oppfatter det som umodent å ikke like silikonpupper spesielt godt...

Gjest carlina

Hvis puppene dine noen gang skulle slå deg i magen, er vel neppe løsningen å tynge dem ytterligere med silikon ;).

Jeg syns ellers det er interessant at oppfatter det som umodent å ikke like silikonpupper spesielt godt...

silikon vil ikke tynge puppene Dessuten er henge pupper og tunge bryst to forskjellige ting..henge pupper er skinn med for lite fyll etter min mening (FEKS etter slanking eller amming)Og hva skjer når de blir fylt...vips de blir løftet opp igjen..Når det kommer til parten med umodenhet,blir jeg provosert av måten du utbasuner at vi ikke må legge inn silikon for at DU skal ha glede over VÅRE Pupper!!!Hmmff hørt sånt sprøyt!! =o)

Annonse

girl1365380356

Kommer ann på resten av kroppen,synes jeg.Det ser teit ut med tynne jenter og svære pupper,og det ser rart ut med kraftige jenter med daimkule-pupper. Puppene skal passe til kroppen.Selv har jeg en håndfull,og har i mange år ønsket meg større.Men nå er det faktisk puppene jeg er mest fornøyd med på kroppen! De er faste og fine...

Gjest JaDetGjørJeg

Kommer ann på resten av kroppen,synes jeg.Det ser teit ut med tynne jenter og svære pupper,og det ser rart ut med kraftige jenter med daimkule-pupper. Puppene skal passe til kroppen.Selv har jeg en håndfull,og har i mange år ønsket meg større.Men nå er det faktisk puppene jeg er mest fornøyd med på kroppen! De er faste og fine...

*Hmm*

Trodde du syntes alt ved deg var perfekt jeg? Det har liksom virket sånn tidligere, litt hoven kanskje? Lettere arrogant liksom. Håper jeg har tatt feil.

girl1365380356

*Hmm*

Trodde du syntes alt ved deg var perfekt jeg? Det har liksom virket sånn tidligere, litt hoven kanskje? Lettere arrogant liksom. Håper jeg har tatt feil.

litt småfrekk nå,JaDetGjørJeg. Jeg har vært gjennom en lang periode hvor jeg hatet kroppen min,og nå har jeg endelig slått meg til ro med den. mulig jeg virker litt trodeilig,og det er ikke meningen,men jeg er faktisk stolt av kroppen min,og hva faen er galt i det?????

Det kommer helt an på kroppen de sitter på. Det gir det mest harmoniske inntrykket om alt "stemmer". Men det er mulig gutta gir blaffen i "harmoni" og har et noe annet syn på saken - jo større jo bedre, uansett kroppen de er festet på, kanskje??

Nåja, min mening er:

Overdimensjonerte pupper på en syltynn berte er ikke noe særlig. Sannsynligvis silikon iallefall, siden pupper er stort sett fettvev.

Og likeledes andre veien, en litt stor og kraftig dame ser kanskje ikke så super ut med pupper som er på str med en mandarin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...