Gå til innhold

Hvor stor er en perfekt pupp?

Anbefalte innlegg

girl1365380356

Det kommer helt an på kroppen de sitter på. Det gir det mest harmoniske inntrykket om alt "stemmer". Men det er mulig gutta gir blaffen i "harmoni" og har et noe annet syn på saken - jo større jo bedre, uansett kroppen de er festet på, kanskje??

Nåja, min mening er:

Overdimensjonerte pupper på en syltynn berte er ikke noe særlig. Sannsynligvis silikon iallefall, siden pupper er stort sett fettvev.

Og likeledes andre veien, en litt stor og kraftig dame ser kanskje ikke så super ut med pupper som er på str med en mandarin.

du vet at du gjentok akkurat det jeg skrev? ha en fin dag:)

Fortsetter under...

litt småfrekk nå,JaDetGjørJeg. Jeg har vært gjennom en lang periode hvor jeg hatet kroppen min,og nå har jeg endelig slått meg til ro med den. mulig jeg virker litt trodeilig,og det er ikke meningen,men jeg er faktisk stolt av kroppen min,og hva faen er galt i det?????

er vel ikke no galt i det, er stor forskjell på å være selvsikker og det å være arrogant da. var kanskje det han mente?

girl1365380356

er vel ikke no galt i det, er stor forskjell på å være selvsikker og det å være arrogant da. var kanskje det han mente?

selvfølgelig,men jeg kan ikke skjønne at JaDetGjørJeg kan oppfatte meg som arrogant. Selvsikker,ja,kanksje,men ikke arrogant!!!

selvfølgelig,men jeg kan ikke skjønne at JaDetGjørJeg kan oppfatte meg som arrogant. Selvsikker,ja,kanksje,men ikke arrogant!!!

kan vel kanskje ha noe med hvordan du har svart til noen av oss brukerne i noen av trådene? da fremstår du noen ganger som lite tolearant overfor andres meninger og letter arrogant.men jeg vet jo ikke hvorda JDGJ tenker, kan bare filosofere...

Etter å ha lest igjennom svarene her så er det klart at det er mange meninger om puppestørrelser,sikkert like mange som det fins forskjellige for den saks skyld.

Men jeg undret over det eksakte svaret 380g???

Hvordan hadde han kommet frem til det da???

For meg er en ekte pupp den flotteste,silikon ser ikke ekte ut og føles ikke ekte og har dessverre en tendens til forme seg unaturlig i enkelte posisjoner.

Men det som er mest opphissende er en ordentlig struttepupp som peker lystig imot en.

Men hver sin lyst selvfølgelig.

Annonse

silikon vil ikke tynge puppene Dessuten er henge pupper og tunge bryst to forskjellige ting..henge pupper er skinn med for lite fyll etter min mening (FEKS etter slanking eller amming)Og hva skjer når de blir fylt...vips de blir løftet opp igjen..Når det kommer til parten med umodenhet,blir jeg provosert av måten du utbasuner at vi ikke må legge inn silikon for at DU skal ha glede over VÅRE Pupper!!!Hmmff hørt sånt sprøyt!! =o)

Ok, jeg var kanskje litt utbasunerende der. Jenter må selvsagt få ha hva de vil i puppene sine ;). Men selv om det ikke gjelder deg, så tror jeg nok at det er en del jenter som velger å få silikon fordi de har et anstrengt forhold til kroppen sin.

Gjest carlina

Ok, jeg var kanskje litt utbasunerende der. Jenter må selvsagt få ha hva de vil i puppene sine ;). Men selv om det ikke gjelder deg, så tror jeg nok at det er en del jenter som velger å få silikon fordi de har et anstrengt forhold til kroppen sin.

Det er det som er den rette holdningen...at de legger det inn pga anstrengt forhold til kroppen sin...man trenger jo ikke å gå ett helt liv med dårlig selvbilde,når det finnes alternativer til godt selvbilde??

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest nils22

Den er en drøy håndfull stor. Her er det også avhengig av hvor stor en perfekt mannshånd er*s*

Et vakkert bryst trenger ikke være digert,men selv synes jeg de er vakrest om de er mellom str. C-D.

er enig med en håndfull eller mellom c og D. Helst skal de være faste og i henge for mye da. Må ha noen pirrende brystvorter ikke for store helst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...