Gjest sugeren Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Typen min liker det, men problemet er at den detter så fort jeg tar den i munnen. Noen gode råd? 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Kan han like det når den klapper sammen i berøring av munn da?Jeg mener hvis det alltid har vært sånn,kan han jo ikke vite hvordan det er heller?Hvis dette bare har skjedd sammen med deg,kan det være flere ting: 1.Du gjør noe han ikke liker. 2.Du er hardhendt.(ikke alle tør å si i fra) 3.Eller så kan det være noe mentalt. Dere får bare prøve dere fram til en metode som gjør at den blir stående!! løkka te!! 0 Siter
Zirine Skrevet 28. juli 2002 Skrevet 28. juli 2002 Du må suge, ikke blåse. Bortsett fra det, vet jeg ikke. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 bruk støvsugeren i noen dager, forandring fryder... 0 Siter
Amiga Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Ikke begynn direkte å sug, slikk den forsiktig på glansen en stund før du begynner og se om det hjelper, det skader heller ikke å spørre han hvordan han vil du skal gjøre det, alle er ikke lik! 0 Siter
Bassisten Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Problemet er nok mentalt for han. Det funkar omtrent som prestasjonsangst. Det er viktig at han slappar av der nede, elles kan det bli trøbbel... Snakk om det, og legg tilhøva til rette slik at han får slappa heilt av. 0 Siter
Amiga Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Les her: http://www.erotikknett.no/sexleker/105.shtml 0 Siter
Gjest sugeren Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Ikke bit hardt. Nå går alt som en drøm! Takk for gode råd fra dere "alle". =) Hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.