Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har en stund vært plaget med rød å sår forhud.jeg har brukt en salve som heter dermovat 0,05 krem uten å bli helt bra.så prøvde jeg canesten salve,det så ut til å virke men etter et par tre dager var det tilbake.det virker som om det blir forverret etter samleie,hva kan det være

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6528-r%C3%B8d-s%C3%A5r-og-irritert-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, lege

Det er mulig at det er nødvendig å forlenge behandling med Canesten og la huden få "hvile" - det vil si ikke utsette den for den "belastningen" et samleie kan være evt. beskytte huden med kondom (forutsatt at du ikke reagerer på gummien i kondomet). I første omgang synes jeg du skal kontakte legen din for en samtale.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...