Gjest NyIGamet Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 jeg lurer på: når dere dusjer før dere skal ha sex med gutten/jenta; liker dere best å dusje alene og vaske dere ifred,eller foretrekker dere å dusje sammen? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Jeg synes vel egentlig at det er litt overdrevent å skulle dusje hver gang før man skal ha sex. Enkelte ganger kan det jo isåfall bli jævla mye dusjing og spontaniteten med sexen går i det minste bort... 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 tja,kommer jo litt ann på sitasjonen det. kan ja være koselig dersom det skjer spontant selvsagt, at man kommer luskende inn i dusjen mens den andre står der, men i utgangspunktet er det deilig å dusje aleine... 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Personlig syns jeg det er best å dusje sammen, på den måten blir dusjen en del av forspillet..vann er sexy, og det er utrolig deilig å bli vasket og tatt på av en evnt.kjæreste under rennende vann.. Så kan man jo tørke hverandre og hoppe i seng og fortsette alt der, eller bare gjøre det i dusjen, det er deilig det og... 0 Siter
Gjest NIG Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 tja,kommer jo litt ann på sitasjonen det. kan ja være koselig dersom det skjer spontant selvsagt, at man kommer luskende inn i dusjen mens den andre står der, men i utgangspunktet er det deilig å dusje aleine... takk for svar!!!! 0 Siter
Smurfelina Skrevet 30. juli 2002 Skrevet 30. juli 2002 Hmm.. har for liten dusj for att dusje sammen jeg.... =( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.