Gjest NyIGamet Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 jeg lurer på: når dere dusjer før dere skal ha sex med gutten/jenta; liker dere best å dusje alene og vaske dere ifred,eller foretrekker dere å dusje sammen? 0 Siter
SierDuDet Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Jeg synes vel egentlig at det er litt overdrevent å skulle dusje hver gang før man skal ha sex. Enkelte ganger kan det jo isåfall bli jævla mye dusjing og spontaniteten med sexen går i det minste bort... 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 tja,kommer jo litt ann på sitasjonen det. kan ja være koselig dersom det skjer spontant selvsagt, at man kommer luskende inn i dusjen mens den andre står der, men i utgangspunktet er det deilig å dusje aleine... 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Personlig syns jeg det er best å dusje sammen, på den måten blir dusjen en del av forspillet..vann er sexy, og det er utrolig deilig å bli vasket og tatt på av en evnt.kjæreste under rennende vann.. Så kan man jo tørke hverandre og hoppe i seng og fortsette alt der, eller bare gjøre det i dusjen, det er deilig det og... 0 Siter
Gjest NIG Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 -Riksklysa skrev (På 29.7.2002 den 10.41): tja,kommer jo litt ann på sitasjonen det. kan ja være koselig dersom det skjer spontant selvsagt, at man kommer luskende inn i dusjen mens den andre står der, men i utgangspunktet er det deilig å dusje aleine... takk for svar!!!! 0 Siter
Smurfelina Skrevet 30. juli 2002 Skrevet 30. juli 2002 Hmm.. har for liten dusj for att dusje sammen jeg.... =( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.