Gå til innhold

kan jeg leve med det resten av livet?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har funnet en kjæreste som er helt fantastisk på alle måter. Jeg vet jeg ville hatt et virkelig godt liv sammen med ham. Med ett lite unntak.

Det er sånt som man aldri skal si til et mannfolk, men sannheten er at pikken hans er litt liten og litt for slapp... Han kompenserer det NESTEN ved å være en fantastisk elsker på alle andre måter, vi har et stort spekter av variasjonsmuligheter, for å si det sånn, men jeg lengter ofte etter at han skal knulle meg skikkelig hardt. Får dessverre aldri full uttelling på akkurat det, og føler meg SÅ frustrert iblant, selv om jeg har hatt mange orgasmer på andre måter. Luksusproblem, kanskje, vil noen si...

Men jeg lurer på om jeg kan nøye meg med det resten av livet... Jeg har ikke fått meg til å uttrykke min frustrasjon over dette, det er jo ikke noe å gjøre ved det. Han vet jo at han ikke har verdens største og mest knallharde, men er fornøyd likevel, vi HAR jo det veldig godt i alt annet.

Er ikke typen til å gå ut og være utro heller. Han er vel frigjort nok til at jeg KANSKJE kunne få ta med noen annen en gang, men er redd for at det kunne være starten på større utskeielser...

Noen erfaringer, gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65316-kan-jeg-leve-med-det-resten-av-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

blir jo en prioriteringssak detta da. det er vel kun du som kan avgjøre hvorvidt det holder i lengden. men hvis den er såååå liten som du sier, ja da må du nok bestemme deg fort, den blir vel neppe større med tiden, hehe...

Den er vel ikke såååååå liten, men det kommer jo an på måten da. Er kanskje litt "bortskjemt" fra et tidligere forhold, men klarer meg veldig bra med gjennomsnittet også! Det er IKKE meg som er så fryktelig vid, heller.

Ellers så har jeg ikke REELT vurdert å dra inn andre, men tanken på "aldri mer" gir meg fullstendig hetta!

Den er vel ikke såååååå liten, men det kommer jo an på måten da. Er kanskje litt "bortskjemt" fra et tidligere forhold, men klarer meg veldig bra med gjennomsnittet også! Det er IKKE meg som er så fryktelig vid, heller.

Ellers så har jeg ikke REELT vurdert å dra inn andre, men tanken på "aldri mer" gir meg fullstendig hetta!

ser poenget ditt, know the feeling, as they say. ikke helt samma selvsagt, siden jeg er gutt, men... æsj faen, du skjønner hva jeg mener...

Annonse

girl1365380356

blir ikke HELT det samme det heller...

skjønner det,men det er i allefall en liten trøst om du ikke tør fortelle det til kjæresten din. Selv liker jeg å bli tatt hardt,for da kjenner jeg mest,så jeg ser problemet ditt. Men om du skulle fortelle ham det,hva kan han gjøre med saken? pumpe den opp?

skjønner det,men det er i allefall en liten trøst om du ikke tør fortelle det til kjæresten din. Selv liker jeg å bli tatt hardt,for da kjenner jeg mest,så jeg ser problemet ditt. Men om du skulle fortelle ham det,hva kan han gjøre med saken? pumpe den opp?

"Men om du skulle fortelle ham det,hva kan han gjøre med saken? pumpe den opp?"

Jeg er noe usikker på sarkasmen i denne kommentaren, men dersom du mener at noen av de trådene jeg og Riksklysa har "forsøplet" dol med i dag, er verre enn dette, så tror jeg du tar skammelig feil altså unge dame.

girl1365380356

"Men om du skulle fortelle ham det,hva kan han gjøre med saken? pumpe den opp?"

Jeg er noe usikker på sarkasmen i denne kommentaren, men dersom du mener at noen av de trådene jeg og Riksklysa har "forsøplet" dol med i dag, er verre enn dette, så tror jeg du tar skammelig feil altså unge dame.

jeg har bare en ting å si til deg,unge mann,.Jeg er mye mer seriøs enn deg,selv om du slår til og svarer ordentlig en gang iblant.Problemet med deg er bare at du omtrent flørter med enkeltpersoner her,og det hører ikke hjemme her.Jeg prøver faktisk å være alvorlig her.

jeg har bare en ting å si til deg,unge mann,.Jeg er mye mer seriøs enn deg,selv om du slår til og svarer ordentlig en gang iblant.Problemet med deg er bare at du omtrent flørter med enkeltpersoner her,og det hører ikke hjemme her.Jeg prøver faktisk å være alvorlig her.

Åjassaja, ja, så du hadde egnetlig foretrukket å får Riksklysa for deg selv?

Det skal vi bli to om!

Jeg synes faktisk jeg har svart mye seriøst her i det siste, og de useriøse svarene ser jeg ikke helt. De er trossalt deler av diskusjoner de også.

Og "unge mann"? Du mener da ikke for ramme alvor å skulle påstå at du er eldre enn meg?

Annonse

Skjønner. Alle sier at størrelsen ikke teller - selvfølgelig gjør det det. Det spiller ikke noen rolle hvordan man bruker snabben hvis dama ikke kjenner at den er inne.

Hvis problemet ligger hos deg kan du forsøke knipeøvelser, du kan også kjøpe sånne små lodd som du putter inn i vagina - det er også god trening.

Hvis problemet ligger hos han aner jeg ikke hva du kan gjøre annet enn at han forsøker sånn penisring. Jeg tror den hjelper til å gjøre den stivere - men er ikke helt sikker :)

Gjest carlina

Åjassaja, ja, så du hadde egnetlig foretrukket å får Riksklysa for deg selv?

Det skal vi bli to om!

Jeg synes faktisk jeg har svart mye seriøst her i det siste, og de useriøse svarene ser jeg ikke helt. De er trossalt deler av diskusjoner de også.

Og "unge mann"? Du mener da ikke for ramme alvor å skulle påstå at du er eldre enn meg?

Hey driver du å flørter rund her, også får ikke jeg smake...?

=o(

Skjønner. Alle sier at størrelsen ikke teller - selvfølgelig gjør det det. Det spiller ikke noen rolle hvordan man bruker snabben hvis dama ikke kjenner at den er inne.

Hvis problemet ligger hos deg kan du forsøke knipeøvelser, du kan også kjøpe sånne små lodd som du putter inn i vagina - det er også god trening.

Hvis problemet ligger hos han aner jeg ikke hva du kan gjøre annet enn at han forsøker sånn penisring. Jeg tror den hjelper til å gjøre den stivere - men er ikke helt sikker :)

woaw!!!! har var det mye uenigheter!!!! RK og SDD- dere kan i allefall spille opp til diskusjon!

Gjest carlina

NÅ MÅ DERE ROE DERE FOR I HELVETE NED...HVIS IKKE KOMMER JEG OG DENGER DERE...OG DETTE ER HELT SERIØST.....Øhhh.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...