Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det et mål i seg selv for kvinner å få sprutorgasme?

Typen til ei venninne av meg hadde jamsa og masa så lenge om at det hadde jammen vært kult om hun fikk sprutorgasme. For det hadde nemlig ei som en kamerat av ham hadde ligget med fått en gang.

Tror det må ha bekymret venninna mi enormt at hun ikke har fått til det. For du skulle sett trynet hennes den dagen hun stolt kom og fortalte meg at jammen hadde hun fått det til hun også nå. Det var egentlig mer informasjon om henne enn jeg ønsket, men hun var så stolt at hun holdt på å sprekke. Så dette var stort for henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65320-er-det-et-m%C3%A5l-i-seg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm så luska blir benyttet som den ubeskjedne siden av Basseluska, og jeg gjetter selvsagt på at venninna de er deg! :)

Jeg har aldri opplevd sprutorgasmer, om man ser bortifra sprutorgasmer fra meg selv, men jeg hadde ikke hatt noe i mot å oppleve det :)

Okey, Luska er mitt nye, faste nick.

Og venninna mi er ikke meg, men faktisk hun samme som brukte Lypsyl ved analsex og som barberte dotten litt feil. Altså ikke meg.

Annonse

Annonse

Nei, Lypsyl hadde jeg aldri i verden brukt. Men jeg prøvde med lettmajones, og det funka bra! Kaviar var ikke fullt så vellykket igjen.

;o))

Jaja, mannen din ble vel i det minste mett dersom han gjøv løs på deg med munnen etterpå :)

Kombinert mat og sex, selv om jeg personlig ikke hadde foretrukket kaviar smak der nede! :)

Jaja, mannen din ble vel i det minste mett dersom han gjøv løs på deg med munnen etterpå :)

Kombinert mat og sex, selv om jeg personlig ikke hadde foretrukket kaviar smak der nede! :)

Æsj, nå ble jeg uvel ved tanken. Kaviar og sex hører definitivt ikke sammen! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...