Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

regner med at vi ikke snakker om Fiskerbarn?

ellers vil jeg jo påstå at det er ekkelt nok å tenke på at noen har dytta snoppen i en fisk

Man tager hva man haver, er det ikke sånn det sies?

Og ja, kaviar er fiskebarn, ikke fiskerbarn, Gud forby!

:o)

Nei, det måtte i såfall vært russisk kaviar, om det skulle blitt noe! Litt fine vaner må en ha! ;o)

Disse kaviargreine har jeg aldri forstått meg på. Godt er det ikke, og fint kan jeg ikke fatte at det er.

Nei, takke meg til en middag på big horn :)

Annonse

Nei, men jeg er sikker på at biffen på Big Horn er den beste av de to :)

Ja, det skal jeg la være å krangle med deg på. Det er faktisk ikke sant at det er bedre jo dyrere det er. Fint skal det værra, men smake gjør det faen ikke!

PS! Hva pokker har dette med sprutorgasme å gjøre?

;o)

Ja, det skal jeg la være å krangle med deg på. Det er faktisk ikke sant at det er bedre jo dyrere det er. Fint skal det værra, men smake gjør det faen ikke!

PS! Hva pokker har dette med sprutorgasme å gjøre?

;o)

Jeg aner ikke, og ikke skyld på meg fordi du begynte å blande mat inn i et saftig tema :)

Annonse

Det er da forlengst bevist at mange (de fleste?) jenter ikke FÅR sprutorgasme uansett hva man gjør også da...

Lurer nesten på om hun pissa på ham for å få slutt på maset. :)

Dessuten kan det være tungvint også. Dama mi får sprutorgasme hver gang og det går veldig ut over smøring, sengklær og håndduker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...