Gå til innhold

HJELP!! Overnatting i Trondheim

Anbefalte innlegg

Solgudinnen

Hei!

Skal snart til Trondheim for ivf, og lurte på om noen av dere har erfaringer fra hotell o.l. Er det noe som er billig og bra? (Skal ha mannen min med hele tiden, så vi må betale noen netter for ham)

Hva er det mest vanlige stedet å overnatte når en er på St. Olavs for behandling?

Håper dere har noen erfaringer å dele med meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65324-hjelp-overnatting-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Munken hotell ligger i Kongens gate, lite og intimt hotell med spesiell atmosfære. Elgeseter hotell ligger nærmere St. Olavs, og jeg vet at noen IVF'ere har brukt det. Trenger du telefonnummer får du bare hyle!! ;-)

Når vi hadde vårt siste forsøk lå vi over på madam Schøller, lite koselig hotell og absolutt til å anbefale. Fikk faktisk en liten leilighet for oss selv over to etasjer. Kjempedeilig når vi skulle være der over en uke. Ikke var det dyrere enn dobbeltrom heller. Hotellet ligger midt mellom handlegatene, så ventetiden går litt fortere. Lykke til med forsøket. De er utrolig dyktige og greit på IVF avd. Selv går jeg og ruger på to tvillingjenter med termin i oktober. Håper dere er like heldige som oss, dere er ihvertfall i de beste hender.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...