Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe på dette fora, så jeg syntes det var på tide med en liten oppdatering.

Ferien er over for i år og familie og venner har blitt fortalt den gode nyheten.

Idag er vi i uke 15+6, det vil si snart i 17 uke. Var på UL i uke 13 og alt så da veldig bra ut, både med tanke på størrelse og aktivitet (spratt opp ned som en galning). Hjertet slo ca 145 og det skulle vel være bra :-)

Magen og puppene til juli1 vokser jevnt og trutt og bukser/bh'r passer ikke lenger - her må det shoppes.

Det vi venter på nå er ny obligatorisk UL på ullevål om tre uker. Hvis alt ser bra ut da, skulle jo resten også gå bra?

Det blir en lang høst, men den som venter på noe godt ...

Ønsker alle dere andre som prøver lykke til videre og krysser fingre for en blå bølge i høst.

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65347-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg, Ola32 :o)

Herlig å høre at alt står bra til med dere :o))

Det er ikke hver dag en kan fortelle familien en så god nyhet :o) Kan tenke meg de var glade på deres vegne!!

Lykke til videre med svangerskap og fødsel! Tenk, nå er det ikke mange mnd. til du blir PAPPA ! ! :o))

Hils til juli1 :o)

klem til dere begge fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65347-oppdatering/#findComment-295045
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...