Vikingen Skrevet 12. oktober 2000 Skrevet 12. oktober 2000 Det kan bli litt vondt i fingrene etter et par timer, så...... ja, det er vondt. *ler* 0 Siter
Gjest schmack! Skrevet 13. oktober 2000 Skrevet 13. oktober 2000 Ja, det er veldig vondt, men likevel er det mange som påfører seg selv denne uutholdelige smerten... *lol* 0 Siter
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 13. oktober 2000 Skrevet 13. oktober 2000 Nei, bare ikke hold på for lenge, for da kan du bli sliten i armen/hånden. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Med hilsen Berthold Grünfeld lege/psykiater Vennlig hilsen 0 Siter
Arwen Skrevet 13. oktober 2000 Skrevet 13. oktober 2000 nei. det tror jeg ikke for din del *s* (har liksom ikke merket at kjæresten min har vridd seg i smerte) 0 Siter
Arwen Skrevet 13. oktober 2000 Skrevet 13. oktober 2000 nei. det tror jeg ikke for din del *s* (har liksom ikke merket at kjæresten min har vridd seg i smerte) 0 Siter
tulipan70 Skrevet 14. oktober 2000 Skrevet 14. oktober 2000 Nope...d er hærrrrrrrlig....u should try it!*gliser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.