Gå til innhold

SDD og Riksklysa

Gjest til småungene SDD og Riksklysa

Anbefalte innlegg

girl1365380356

"Igjen"?

Så du innrømmer nå at det var du som skrev noen latterlige innlegg her om dagen, som vi diskuterte, da du plutselig glemte å bytte nick og det sto "girl" der det nicket du for anledningen brukte, skulle stå.

Du innrømte det jo ikke da..

Ha en fin dag du også!

jeg mener du er igang igjen å pjatte.du pjatter med alle. jeg har forøvrig ikke endret noe nickname,så der tok du feil!!!

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• girl1365380356

8

• -Riksklysa

6

• Tanya1365380060

5

Mest aktive i denne tråden

Ikke godt å si, og i tillegg så snakker vi da om sexrelaterte greier, så jeg forstår ikke problemet.

Dessuten burde to nerdete bondegutter få lov til å svare litt her de også. Det blir trossalt ikke mye på oss nerdene, så litt råd må vi få lov til å få.

Og gi..

*drister meg til å svare*

jupp, helt enig

vet dere hva? nå er dere igang igjen! jeg stopper her og nå,ellers ender det med at jeg pjatter med dere,og det var jo akkurat det som ikke var meningen.chiao!!

beklager, det var ikke meningen å la deg synke ned på samme nivå som oss hjelpesløse individer...

men helt ærlig, tror du vedkommende bak denne tråden tørr å stå frem med sitt virkelig nick?

Tanya1365380060

Det var også et tidspunkt å stå opp på! :)

Faktisk ser jeg ikke hvor problemet er, vi diskuterer da sex og sexrelaterte emner, med unntak av litt avsporing i forhold til mat her i stad...:)

(Den var for øvrig ikke til deg, da du ikke er det spor bedre enn oss :) ).

Jeg har nesten vært oppe i hele natt jeg..fikk ikke sove og har sikkert sovet opp til to timer sammenlagt..er litt trøtt idag ja..:) var faktisk våken når du dro til jobb kl.5!

Forresten..er litt bedre enn dere da...;)

girl1365380356

Dæven, jeg blir redd jeg! Det finnes faktisk folk som er totalt blotta for humor. Når de i tillegg vil nekte andre å boltre seg i humorens verden, da lurer jeg litt...

humor??? da har du dårlig humor,i så fall.men er ikke dette en seriøs kanal? man skriver inn fordi man ønsker oppriktige svar fra andre som har erfaringer om problemet.Ikke for å slenge vitser og småkommentarer fram og tilbake til hverandre.

Annonse

jeg mener du er igang igjen å pjatte.du pjatter med alle. jeg har forøvrig ikke endret noe nickname,så der tok du feil!!!

Nei, det gjorde jeg ikke. Å i tillegg var det du som skrev innlegget over her, samtidig som du backer det opp med å bruke "girl" nicket.

Du er lett å gjennomskue, unge dame!

Jeg har nesten vært oppe i hele natt jeg..fikk ikke sove og har sikkert sovet opp til to timer sammenlagt..er litt trøtt idag ja..:) var faktisk våken når du dro til jobb kl.5!

Forresten..er litt bedre enn dere da...;)

Jeg har sovet ca 3 timer i natt, fikk jo selvsagt ikke sove med engang jeg la meg, men jeg er skammelig våken.

*Drikker litt mer kaffe for å få enda større pupiller* :)

humor??? da har du dårlig humor,i så fall.men er ikke dette en seriøs kanal? man skriver inn fordi man ønsker oppriktige svar fra andre som har erfaringer om problemet.Ikke for å slenge vitser og småkommentarer fram og tilbake til hverandre.

Du og jeg har tydeligvis veldig forskjellige oppfatninger av hva humor er. Sånn er det.

Skal bare si deg at jeg for min del syns det er rasende festlig både å lese alt dette vaset som SDD og Riksklysa klarer å lire av seg, og å delta i det selv.

Er enig i at enkelte temaer er _for_alvorlige til å "ødelegge" med fjas, men jeg tror det er relativt sjeldent at noen tråkker over streken der.

La de som vil fjase og tulle gjøre det, og hvis du ikke vil være med på det, så overse det og konsentrer deg om innleggene du er interessert i.

Det mener jeg.

Gjest carlina

Hvem er dere andre seriøse da?

Jeg mener... det virker da som om de henger seg på de andre også, og man kan da ikke ta en person som er såkalt "seriøs" så jævla seriøst når skapningen ikke engang poster med sitt eget nick?

Jeg elsker nerdete gutter fra landet...hmm var en snar tur på butikken jeg...så ut med det gutter... hvem har dere tråkket på tær'ne mens jeg var borte og ikke kunne passe på?

Du og jeg har tydeligvis veldig forskjellige oppfatninger av hva humor er. Sånn er det.

Skal bare si deg at jeg for min del syns det er rasende festlig både å lese alt dette vaset som SDD og Riksklysa klarer å lire av seg, og å delta i det selv.

Er enig i at enkelte temaer er _for_alvorlige til å "ødelegge" med fjas, men jeg tror det er relativt sjeldent at noen tråkker over streken der.

La de som vil fjase og tulle gjøre det, og hvis du ikke vil være med på det, så overse det og konsentrer deg om innleggene du er interessert i.

Det mener jeg.

Men jeg er faktisk ikke så enig i at vi har fjaset så mye, sånn med unntak av kaviarhistorien i stad.

Vi bare deler erfaringer og lyster innen sex, og det er vel noe av det forumet er til for.

Så jeg føler meg veldig lite skyldig i det hun sier, i tillegg til at jeg faktisk har svart seriøst på hovedinnleggene som er skrevet i dag! :)

Jeg elsker nerdete gutter fra landet...hmm var en snar tur på butikken jeg...så ut med det gutter... hvem har dere tråkket på tær'ne mens jeg var borte og ikke kunne passe på?

Det er hun girl-dama igjen.

Hun skrev hovedinnlegget her og later som om det er noen andre som skrev det, så backer hun opp seg selv og begynner å klage over at jeg og Riksklysa flørter for lite med henne og for mye med dere andre.

Hun eier ikke skam, den jenta der!

girl1365380356

Nei, det gjorde jeg ikke. Å i tillegg var det du som skrev innlegget over her, samtidig som du backer det opp med å bruke "girl" nicket.

Du er lett å gjennomskue, unge dame!

TRO HVA DU VIL,JEG KUNNE IKKE BRYDD MEG MINDRE.Og nå begynner jeg å pjatte også,så snart er jeg ikke bedre enn dere.

Annonse

girl1365380356

Det er hun girl-dama igjen.

Hun skrev hovedinnlegget her og later som om det er noen andre som skrev det, så backer hun opp seg selv og begynner å klage over at jeg og Riksklysa flørter for lite med henne og for mye med dere andre.

Hun eier ikke skam, den jenta der!

okey,jeg lo faktisk av deg nå,for du er så patetisk.og du elsker å provosere...

Men jeg er faktisk ikke så enig i at vi har fjaset så mye, sånn med unntak av kaviarhistorien i stad.

Vi bare deler erfaringer og lyster innen sex, og det er vel noe av det forumet er til for.

Så jeg føler meg veldig lite skyldig i det hun sier, i tillegg til at jeg faktisk har svart seriøst på hovedinnleggene som er skrevet i dag! :)

Hva som er fjas og ikke, er vel et definisjonsspørsmål. Jeg syns heller ikke at du fjaser mye. Ser stadig at du svarer seriøst. Men noen legger lista lavere enn andre.

Jeg innrømmer glatt at jeg fjaser mye her inne, men jeg kan også være seriøs.

For mitt vedkommende kommer det mye an på dagsformen.

Det ligger dog utenfor min fatteevne at noen klarer å henge seg så opp i at folk har det litt moro her.

Og ikke er jeg blond heller, som sagt...

Neida, du er akkurat som alle andre. Du vil bare flørte litt du også....

*blunker med øyevippene*

du blunker ikke med vippene, gjør du vel?

ja, se så, nå er hun jaggu igang gitt... synes du har vært flink jeg nå...

kanskje hun er en av de sprelske 18 åringene vi snakket om?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...