spirito Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 Næmmen der var du også jo... Hvor har du gjort av deg den siste tiden? Har jo måtte begynne å flørte med andre også nå siden du forsvinner sånn helt uten videre Jeg har vært på camping *stønn* Kjøleskapet hjemme ble tomt, og da må man jo søke etter andre matkilder ;-) Men altså, jeg er hjemmom innimellom da ) Men snart flytter jeg på hybel igjen, og da blir alt som normalt med 6-7 timer dol hver kveld ) 0 Siter
spirito Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 Og nå har de den inne igjen! *S* Hehehehe...men atte jeg driver og kjøper leilighet, så jeg skal passe meg til jeg ser hvor mye jeg må ut med der...resten av penge går til morro ;-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Jeg har vært på camping *stønn* Kjøleskapet hjemme ble tomt, og da må man jo søke etter andre matkilder ;-) Men altså, jeg er hjemmom innimellom da ) Men snart flytter jeg på hybel igjen, og da blir alt som normalt med 6-7 timer dol hver kveld ) Din kveld har tydeligvis flere timer enn en ordinær kveld for oss vanlige folka 0 Siter
spirito Skrevet 2. august 2002 Forfatter Skrevet 2. august 2002 Din kveld har tydeligvis flere timer enn en ordinær kveld for oss vanlige folka Min kveld varer ofte til 5 om morgenen... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 2. august 2002 Skrevet 2. august 2002 Hjelpe meg, jeg ble helt redd ved synet av det monsteret der. Hv-hv-hva-hva er de skumle klørne som stikker ut der til ....??? Ser for meg ei greie som hakker løs på ens edlere deler....! :-) Etter modell av MR Mixer, roterende kniver, for viderekomne. En kuriositet: hankattene har mothaker på penis, så det riper skikkelig når han trekker den ut av damen. Derfor blir hun sint og jager han. Ripingen mot skjedeveggen starter eggløsingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.