Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg gjør det aldri. Det er mulig grunnen er svært kjedelig og praktisk, men det er av hygienehensyn. Min personlige mening er at det er litt grisete å gå uten, for alle jenter produserer jo utflod. Som i sin tur skitner til plagget nærmest skrittet, vanligvis altså trusa.

Man skifter jo truser hver dag. Men om noen går uten truse, skifter de buksa hver dag og vasker den mellom HVER bruk? Og hvordan ser egentlig skjørtet ut inni, der man sitter på det? Vasker og skifter man det mellom hver gang?

Truser blir ikke rene på annet enn minst 60°C, og det er ikke alle vanlige plagg som tåler såpass høy temperatur. Så da blir det liksom enda mer uhygienisk å ha den..æh..hobbyen å gå truseløs.

*urk*

Ja, jeg vet jeg tar piffen av det erotiske ved å si dette her, men det er nå engang slik jeg føler det. Det finnes sååå mye sexy undertøy, at å gå uten har jeg ikke noe behov for:-)

Det er antydningens kunst som er mest opphissende og sexy, nemlig! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65417-trusel%C3%B8s/#findComment-295506
Del på andre sider

girl1365380356

Jeg gjør det aldri. Det er mulig grunnen er svært kjedelig og praktisk, men det er av hygienehensyn. Min personlige mening er at det er litt grisete å gå uten, for alle jenter produserer jo utflod. Som i sin tur skitner til plagget nærmest skrittet, vanligvis altså trusa.

Man skifter jo truser hver dag. Men om noen går uten truse, skifter de buksa hver dag og vasker den mellom HVER bruk? Og hvordan ser egentlig skjørtet ut inni, der man sitter på det? Vasker og skifter man det mellom hver gang?

Truser blir ikke rene på annet enn minst 60°C, og det er ikke alle vanlige plagg som tåler såpass høy temperatur. Så da blir det liksom enda mer uhygienisk å ha den..æh..hobbyen å gå truseløs.

*urk*

Ja, jeg vet jeg tar piffen av det erotiske ved å si dette her, men det er nå engang slik jeg føler det. Det finnes sååå mye sexy undertøy, at å gå uten har jeg ikke noe behov for:-)

Det er antydningens kunst som er mest opphissende og sexy, nemlig! :-)

jeg er enig med Molli,å ikke bruke truser til hverdags er uhygienisk,og da MÅ man vaske plagget etter bruk.Men å overraske kjæresten sin en kveld,i et kort skjørt uten noe under,se DET er en annen ting(og så smaker vi visstnok bedre når vi ikke bruker truse...)

Som molli sa:finn heller noe sexy undertøy,det er minst like sexy...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65417-trusel%C3%B8s/#findComment-295517
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...