Gjest Simfa Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Mener jeg har sett både en og to steder på Grunerløkka. Ihvertfall en helt nederst i Markveien. Også tror jeg det er en helt borterst i Torggata - vi á vis Cafe Sara. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simfa Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Mener jeg har sett både en og to steder på Grunerløkka. Ihvertfall en helt nederst i Markveien. Også tror jeg det er en helt borterst i Torggata - vi á vis Cafe Sara. Takk! Håper de ikke er så himla dyre da, tenke bare å flette noen cm fra pannen og ned til hvert øre liksom,sånn frisyre man kan lage med slike små hårkamspenner hvis du skjønner (flettene starter fra pannen og inn mot issen og ned til hver side-øre.) Syns du det høres fint ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Takk! Håper de ikke er så himla dyre da, tenke bare å flette noen cm fra pannen og ned til hvert øre liksom,sånn frisyre man kan lage med slike små hårkamspenner hvis du skjønner (flettene starter fra pannen og inn mot issen og ned til hver side-øre.) Syns du det høres fint ut? Kan bli kjempefint. Veit du hva det koster? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simfa Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Kan bli kjempefint. Veit du hva det koster? ) Jeg har hørt at det kan være dyrt, men tror de bruker forskjellige teknikker og priser deretter. Jeg har kort hår (nesten) halvlangt,så håper det ikke blir altfor dyrt. Skal forhøre meg om pris i den salongen som ligger ved/ over gata for blå kors (storgata) og den i Markveien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.