Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, helt ypperlige.

F.eks. tror de sikkert på alt bullet jeg sier om hvor viktig trofasthet er for meg og at jeg aaaldri ville vært utro, og jaggu tror de ikke på det også :)

Ja, vettu, den der går så det suser. Vi må nok konstatere at vi er kvinner overlegne

Ja, vettu, den der går så det suser. Vi må nok konstatere at vi er kvinner overlegne

Det er konstantert for lenge siden, men jeg vil ikke nevne det her i frykt for å bli veldig upopulær blandt alle damene her...

Hmmm det ordet lurer jeg på, blant/blandt, hva er riktig? Det er med D, ikke sant?

Hater når jeg ikke husker hvordan ord skrives..

Det er konstantert for lenge siden, men jeg vil ikke nevne det her i frykt for å bli veldig upopulær blandt alle damene her...

Hmmm det ordet lurer jeg på, blant/blandt, hva er riktig? Det er med D, ikke sant?

Hater når jeg ikke husker hvordan ord skrives..

uten D :)

Annonse

Hvis du har følelser for jenta = Ja

Hvis det er bare for sexen skyld =nei

Selv har jeg aldri prøvd jentesex på grunn av at jeg ikke er bifil og har seksuelle følelser og evt. andre følelser for andre jenter.Dessuten kunne jeg aldri tenke meg å prøve det heller.

Det er da heller motsatt, hun har jo en partner hun har følelser for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...