Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen her som har erfaring med jenter som har hatt over 100 partnere eller mer?

Tenker da spesielt på hva vi gutter tenker om sånt, om fremtidig utroskap etc.

Når det har vært så mange før, aldri lengre forhold enn 1 år, der hun var årsaken til at det ble slutt pga. utroskap.

Hvordan tenker slike jenter? Og vil de noen gang bli monogame??

Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65492-jenter-med-over-100-partnere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde selvsagt vært skeptisk til en sånn jente.

Ikke nødvendigvis fordi hun i en periode av livet sitt hadde sex med mange forskjellige gutter (selv om 100 jo begynner å bli en del..), men det at hun ofte har vært grunnen til bruddene ved at hun er utro.

Det blir vel egentlig feil å si at jeg ville vært skeptisk, da jeg ikke ville hatt henne fordi jeg ikke _tror_ jeg ville stolt på henne, og tillitt i et forhold er ekstremt viktig for meg.

my gentle jesus... hvor gammel er så denne jenta?

uansett, men et slik reportoar av tidligere elskere så tror jeg faktisk ikke at jeg hadde klart å være sammen med henne, mest fordi jeg ikke hadde klart å stole på henne, men også mye prg av typen, fremstår jo som en meget rastløs jente.

men selvsagt, er denne jenta rundet 30 og klar for slå seg til ro, ja da kanskje det kunne fungert. 100 partnere på 10-12 år er jo ikke såååå ille, blir jo bare 1,44 partnere i måneden det... ikke så ille det, og trekker du vekk den uka som hun har mensen så nærmer vi oss to pr måned, og det er jo helt vanlig, ikke så værst med to ONS pr mnd. dersom hun i denne perioden har hatt flere forhold på ca ett år, nei da vil jeg ikke filosofere lengre...

uansett, men et slik reportoar av tidligere elskere så tror jeg faktisk ikke at jeg hadde klart å være sammen med henne, mest fordi jeg ikke hadde klart å stole på henne, men også mye prg av typen, fremstår jo som en meget rastløs jente.

men selvsagt, er denne jenta rundet 30 og klar for slå seg til ro, ja da kanskje det kunne fungert. 100 partnere på 10-12 år er jo ikke såååå ille, blir jo bare 1,44 partnere i måneden det... ikke så ille det, og trekker du vekk den uka som hun har mensen så nærmer vi oss to pr måned, og det er jo helt vanlig, ikke så værst med to ONS pr mnd. dersom hun i denne perioden har hatt flere forhold på ca ett år, nei da vil jeg ikke filosofere lengre...

Nei du må roe deg - stamme har du begynt med også .....

Ei venninne av meg hadde et veldig aktivt sexliv med mange parnere. Vet ikke om hun har hatt så mange som hundre da, men mange er det. Hun sa til meg en gang at hun ikke hadde vært trofast mot noen type.

Men nå har hun roet seg ned og giftet seg. Hun har funnet sin drømmepartner og jeg har ingen grunn til å tro at hun kommer til å være utro mot han.

Ei venninne av meg hadde et veldig aktivt sexliv med mange parnere. Vet ikke om hun har hatt så mange som hundre da, men mange er det. Hun sa til meg en gang at hun ikke hadde vært trofast mot noen type.

Men nå har hun roet seg ned og giftet seg. Hun har funnet sin drømmepartner og jeg har ingen grunn til å tro at hun kommer til å være utro mot han.

Kanskje ikke du har grunn til å tro at hun ikke er utro, men hva med typen da? Vet han om alle som hun har hatt?

-Og hvordan type har han vært da? Minst like mange eller kanskje er det en stille, rolig og huslig type??

Annonse

Kanskje ikke du har grunn til å tro at hun ikke er utro, men hva med typen da? Vet han om alle som hun har hatt?

-Og hvordan type har han vært da? Minst like mange eller kanskje er det en stille, rolig og huslig type??

Typen hatt det kun hatt et langvarig forhold før han traff henne.

De er begge enige om at de er den rette for hverandre, og de stortrives i lag.

"ikke så værst med to ONS pr mnd"

Hehe, er det noe å sikte etter?

:)

Men du har rett... Dersom man har vært singel i mange år så må man jo uansett få utløp for litt sexuell spenning, og da er ikke nødvendigvis 2 stk per mnd så jævla ille.

Det som ville bekymret meg med denne jenta er at hun tydligvis har vært mye utro...

Og det er klart... er hun 20 år gammel og har hatt 100 stk, så ville jeg ikke vært så dum å tro at jeg ble den siste :)

Hvor lavt/høyt er ditt gjennomsnitt?

Hehehe!

Setter du ikke pris på erfaring? Mulig hun hadde tilegnet seg mange gode triks og unike egnskaper.

Ulv I Faarikaal

Setter du ikke pris på erfaring? Mulig hun hadde tilegnet seg mange gode triks og unike egnskaper.

Eller blitt avstumpet og følelsekald ? Jeg tror slikt tyder på manglende evner til å binde seg og manglende tilpasningsevne. En personlighetsforstyrrelse kanskje ?

Annonse

Eller blitt avstumpet og følelsekald ? Jeg tror slikt tyder på manglende evner til å binde seg og manglende tilpasningsevne. En personlighetsforstyrrelse kanskje ?

Eller at hun rett og slett ikke har funnet den rette, og leter, leter og leter..

Det synes jeg isåfall er helt greit, det er utroskapen til denne jenta jeg ville hatt problemer med, ikke antall partnere.

Tror jeg..

Typen hatt det kun hatt et langvarig forhold før han traff henne.

De er begge enige om at de er den rette for hverandre, og de stortrives i lag.

Alle stortrives i lag i starten, og hvor lenge "starten" er, varierer selvsagt fra forhold til forhold.

Det er når problemene etterhvert melder seg at deres sanne ansikt vil komme for en dag.

Personlighetsforstyrrelser er et interessant tema å lese om, men vi amatører bør være varsomme med å sette merkelapper på andre mennesker. En bør akseptere et mangfold av personligheter uten å stemple dem som sykelig.

hehe. Jeg er kjempeglad for at ikke alle er som meg...

Ulv I Faarikaal

Personlighetsforstyrrelser er et interessant tema å lese om, men vi amatører bør være varsomme med å sette merkelapper på andre mennesker. En bør akseptere et mangfold av personligheter uten å stemple dem som sykelig.

hehe. Jeg er kjempeglad for at ikke alle er som meg...

Personlighetsforstyrrelser er et enormt felt, og kanskje 10% av oss har forstyrrelser som er merkbare for andre. I den ene ekstreme enden er de vi før kalte psykopater, i den andre enden fins det et bredt spekter av små egoister, litt følelseskalde, litt hevngjerrige, litt sjalu, litt tyvaktige, litt skrønemaker, litt samvittighetsløse, litt ondskapsfulle osv osv. de lever med det og det gjør andre uten at noen tar skade.

Og så er vi så forferdelig redde for å innrømme at vi har slike tendenser, og andre er så forferdelig redde for å beskylde oss for det :-)

Ulv I Faarikaal

Er det på noen som helst måte annerledes hvorvidt det handler om gutter eller jenter som har eller har hatt mange, evt. få partnere?

Nei det er ingen forskjell, jeg hadde en kompis som brukte all sin energi og tid på å sjekke opp damer, jeg syns det var lite morsomt. Han klarte til og med å sjekke opp ei gravid ei som ha tok med seg på lugaren på danskebåten, hvorpå paret ble resolutt kasta ut av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...