Gå til innhold

Stillinger for dype støt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

girl1365380356

Brett ut og bøy helt tilbake, eller bakfra der hun svaier skikkelig i ryggen. Alternativt at hun rir deg med ryggen mot ansiktet ditt.

ikke helt enig med Conan.Jeg foretrekker også dype støt,men får vondt når han tar meg hardt bakfra(doggy style). men hver sin smak-det finnes ingen fasit.Spør heller henne selv,hun er den mest kompetente til å svare.

Gjest herremann på 22

ikke helt enig med Conan.Jeg foretrekker også dype støt,men får vondt når han tar meg hardt bakfra(doggy style). men hver sin smak-det finnes ingen fasit.Spør heller henne selv,hun er den mest kompetente til å svare.

Problemet er at hun er dårlig til å ta initiativ, og visse ting liker hun bedre enn andre.

Føler at hun ikke helt tør å slippe seg løs liksom.

Hun liker best å ri, med ansiktet mot meg, eller misjonær (tror dette har med kos å gjøre - at det er nødvendig i tillegg til penetrering liksom)

girl1365380356

Problemet er at hun er dårlig til å ta initiativ, og visse ting liker hun bedre enn andre.

Føler at hun ikke helt tør å slippe seg løs liksom.

Hun liker best å ri, med ansiktet mot meg, eller misjonær (tror dette har med kos å gjøre - at det er nødvendig i tillegg til penetrering liksom)

jeg skjønner ikke problemet. Slik jeg forstår det,skriver du dette innlegget fordi du ønsker å finne stillinger der du tilfredsstiller henne. Men hvis hun foretrekker misjonær eller å ri deg med ansiktet mot deg,har du jo allerede fått svar! Og hvis hun vil at du skal støte henne dypere, er hun sikkert villig til å snu litt på seg så dere finner en bedre stilling.Du er litt selvmotsigende her,synes jeg..

Annonse

petter smart

Slik er det med dama mi også. Støter jeg hardt når jeg tar henne bakfra føler hun det som om noe revner inne i henne. En må være forsiktig med å støte for dypt/hardt.

petter smart

Hjelper det ikke om hun ligger på maven heller?

Det hjelper når hun ligger på magen. Jeg kommer ikke så godt til. Og klarer ikke like kraftige støt. I tillegg stimuleres klitoris mye bedre da. Hun liker faktisk bakfra med henne på magen best. Men også da må jeg være litt forsiktig. Har en tendens til å støte hardt, fort og dypt når jeg blir ivrig.

Gjest carlina

Det hjelper når hun ligger på magen. Jeg kommer ikke så godt til. Og klarer ikke like kraftige støt. I tillegg stimuleres klitoris mye bedre da. Hun liker faktisk bakfra med henne på magen best. Men også da må jeg være litt forsiktig. Har en tendens til å støte hardt, fort og dypt når jeg blir ivrig.

Hmm da går hun glipp av noe...knallhard doggey med en dæsj av spanking er ett must det! hir hirr =o) =o)

petter smart

Hmm da går hun glipp av noe...knallhard doggey med en dæsj av spanking er ett must det! hir hirr =o) =o)

spanking liker hun. Og hun vil ha det hardt, men av og til blir det litt for kraftig og eller dypt. Men det hjelper å støtte opp magen med noen puter.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...