Gå til innhold

hvorfor er han sånn?

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert noen ganger...

Noen ganger er det akkurat som om typen min har bestemt seg for å ikke bli kåt. Han elsker f.eks. til vanlig at jeg slikker brystvortene hans, men disse kveldene hvor han "ikke vil bli kåt" påstår han at det bare kiler, og han ler og dytter meg vekk. Jeg kan vise meg i sexy undertøy, beføle ham...ingenting virker. Jeg forstår jo at man ikke ALLTID ER kåt, men man kan vel BLI det av at kjæresten gjør deilige ting! Han klarer alltid å gjøre meg kåt, selv om jeg kanskje til å begynne med ikke hadde så lyst! Derfor klarer jeg ikke å forstå ham!!!!! Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65514-hvorfor-er-han-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

girl1365380356

det er ikke alltid jeg blir kåt av kjæresten min heller,og da kiler det når han berører punkter på kroppen min som jeg ellers blir kåt av. Hvis kjæresten min tar meg på magen når jeg ikke er kåt,kiler det,men når jeg er kåt,er det bare digg. Brystvorter er veldig følsomme,og tar man på dem når man ikke er opphisset,kan det føles ubehagelig.Ellers har jeg ingen flere forklaringer,annet enn at det er normalt å ikke være kåt hele tiden,og at det ikke har noe med hvor godt han liker deg.

Jeg lekser kjæresten min høyt,men blir ikke kåt på ham hver gang han berører mine"ømme punkter".

det er ikke alltid jeg blir kåt av kjæresten min heller,og da kiler det når han berører punkter på kroppen min som jeg ellers blir kåt av. Hvis kjæresten min tar meg på magen når jeg ikke er kåt,kiler det,men når jeg er kåt,er det bare digg. Brystvorter er veldig følsomme,og tar man på dem når man ikke er opphisset,kan det føles ubehagelig.Ellers har jeg ingen flere forklaringer,annet enn at det er normalt å ikke være kåt hele tiden,og at det ikke har noe med hvor godt han liker deg.

Jeg lekser kjæresten min høyt,men blir ikke kåt på ham hver gang han berører mine"ømme punkter".

lekser du kjæresten? har hørt uttrykket "nå skal jeg lære deg en lekse", men stakkars da...

:-)

:-)

neida, vi skjønte nok at du elsker ham høyt...

Jeg blir stort sett alltid kåt, men jeg forstår jo at ikke alle menn er sånn.

Det blir vel som med dere damer, man er rett og slett ikke alltid kåt.

Hadde en gutt skrevet dette innlegget og klaget over at kjæresten ikke ble kåt hver gang han gnei ha på musa, så hadde han blitt hengt her.

petter smart

Jeg blir stort sett alltid kåt, men jeg forstår jo at ikke alle menn er sånn.

Det blir vel som med dere damer, man er rett og slett ikke alltid kåt.

Hadde en gutt skrevet dette innlegget og klaget over at kjæresten ikke ble kåt hver gang han gnei ha på musa, så hadde han blitt hengt her.

det er ulike standarder for menn og kvinner på dette området.

Dersom en mann er kåt hele tiden så må han jo skjønne at hun ikke vil og respektere dette.

Er derimot hun kåt hele tiden og ikke han så er det enten noe galt med han eller forholdet.

Annonse

Dersom en mann er kåt hele tiden så må han jo skjønne at hun ikke vil og respektere dette.

Er derimot hun kåt hele tiden og ikke han så er det enten noe galt med han eller forholdet.

Jenter vil ha likestilling og likhet for loven på områder som gagner dem.

That's it.

Gjest carlina

Dere har vært igjennom en del avisninger skjønner jeg ut av den godt synlige bitterheten!!!

petter smart

Dere har vært igjennom en del avisninger skjønner jeg ut av den godt synlige bitterheten!!!

Har faktisk ikke det.

Men det er et kjent faktum at det er ulike regler for menn og kvinner. Det meste som har med sex, kjærlighet og følelser skjer på kvinners premisser. Det kvinner oppfatter som riktig ER riktig.

Jeg har faktisk ikke opplevd så mange avvisninger, og jeg ser heller ikke hvor jeg var bitter her?

Det er jo sant det jeg skrev.

Gutter som klager over at jenta ikke har lyst hele tiden får jo ofte passet påskrevet!

Har faktisk ikke det.

Men det er et kjent faktum at det er ulike regler for menn og kvinner. Det meste som har med sex, kjærlighet og følelser skjer på kvinners premisser. Det kvinner oppfatter som riktig ER riktig.

Det har jeg tenkt på mange ganger! og jeg tror du har rett i at vi kvinner tror vi må bli tatt hensyn til ALLTID. Mens vi selv kan gi blaffen .....og nå er jeg dønn alvorlig. Min datter sa en gang - : "du mamma, har du sett hjemme hos mormor og morfar - TROR du virkelig at morfar har egne ting?" - hehe....hun hadde sett alt det som min mor pynter og daller med - VELDIG koselig - men uten et snev av maskulinitet. DET tok jeg i alle fall ad notam da gubben og jeg flyttet sammen, -om det var noe han ville henge opp - så skulle ikke jeg nekte han det.......men så var jeg heldig at vi har OMTRENT samme smak også :-)

Vel, dette var en overfltisk greie - men det gjelder da i hele samlivet, gjør det ikke`? Trenger ikke mannen også litt omsprg og pleie uten å måtte be om det?

Jeg er ikke så flink, men jeg har i alle fall tenkt tanken! *s*

Gjest carlina

Jeg har faktisk ikke opplevd så mange avvisninger, og jeg ser heller ikke hvor jeg var bitter her?

Det er jo sant det jeg skrev.

Gutter som klager over at jenta ikke har lyst hele tiden får jo ofte passet påskrevet!

Ja men behovet for poengtere det virker meget stort....

Annonse

der ble det stilt...

har du forøvrig tenkt over at vi har vært snille i hele dag. kommet med tilnærmet seriøse svar helt siden i morges?

Ja, det er nesten for ille i og med at jeg nå er på jobb og har tid til å våse litt...

Menmen.. i morgen er det på en 16 timers økt, så jeg får prøve å bli litt mer usnill da :)

Jeg tror nok Carlina følte seg en smule truffet over her, ja!

Gjest carlina

Helt uenig.

Det virker mer som om kommentaren svei en smule.

I og med at den jo er sann.

Ok så er vi uenig da..men den sved ikke..jeg er slettes ingen komplisert kvinne som på død å liv skal ha rett,jeg bare aksepterer at vi er ulike alle mann,og derfor er jeg ett ganske tålmodig vesen!!(i det meste)

Gjest carlina

der ble det stilt...

har du forøvrig tenkt over at vi har vært snille i hele dag. kommet med tilnærmet seriøse svar helt siden i morges?

Må jo spise litt i mellom også...Jeg syns både seriøse og useriøse svar kan bikke begge veier...men du skal da ha skryt for at du kan være seriøs..

Gjest carlina

Ja, det er nesten for ille i og med at jeg nå er på jobb og har tid til å våse litt...

Menmen.. i morgen er det på en 16 timers økt, så jeg får prøve å bli litt mer usnill da :)

Jeg tror nok Carlina følte seg en smule truffet over her, ja!

Neida ikke truffet i det hele tatt.....=o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...