Gå til innhold

hvorfor er han sånn?

Anbefalte innlegg

Ok så er vi uenig da..men den sved ikke..jeg er slettes ingen komplisert kvinne som på død å liv skal ha rett,jeg bare aksepterer at vi er ulike alle mann,og derfor er jeg ett ganske tålmodig vesen!!(i det meste)

Jo, litt truffet må du ha følt deg. Du bare innrømmer det ikke! :)

Neida.. men jeg er ikke bitter i forhold til damer, og jeg kan aldri huske å ha blitt avvist i forhold til sex når jeg har vært i et forhold (men så har jeg jo ingen veldig lange forhold bak meg så det sier seg vel selv at man spiser opp hverandre ved minste mulighet i starten..). Men hadde jeg blitt avvist hadde jeg dumpa jenta tvert! Der og da!

Neida :)

Alle er vi som du sier forskjellige, og at den ene i ny og ne ikke har lyst er da helt normalt. Det sier seg jo egentlig selv...

Fortsetter under...

Har faktisk ikke det.

Men det er et kjent faktum at det er ulike regler for menn og kvinner. Det meste som har med sex, kjærlighet og følelser skjer på kvinners premisser. Det kvinner oppfatter som riktig ER riktig.

Da får dere jaggu åpne munnen og si hva dere mener. Kunne argumentere for deres egen sak.

Jeg forstår selvsagt slikt :-)

Det er bra noen forstår oss følsomme gutta. Enkelte ganger føler man seg forbigått når det gjelder slikt, og følelsene mine blir ikke tatt hensyn til.

Jeg er jo ingen maskin...

Men det er godt det finnes damer som deg, naiv!

:)

Annonse

Det er bra noen forstår oss følsomme gutta. Enkelte ganger føler man seg forbigått når det gjelder slikt, og følelsene mine blir ikke tatt hensyn til.

Jeg er jo ingen maskin...

Men det er godt det finnes damer som deg, naiv!

:)

....og meg!! *forstår også* :)

og eg er enig i det du, sdd, og petter smart snakker om nedi her, at denne "omvendte" problemstillingen med ei kvinne som har meir lyst enn mannen får bedre mottagelse enn menn med meir lyst enn kvinna. og det er jo meiningsløst.

det -mennesket- i forholdet som evt har oftest lyst må finne seg i at den andre ikkje alltid er/blir klar for alt mulig, og enten smøre seg med tålmodighet eller gjere sitt beste på egen hånd. og kven i forholdet dette er, kan utvilsomt variere fra periode til periode.

....og meg!! *forstår også* :)

og eg er enig i det du, sdd, og petter smart snakker om nedi her, at denne "omvendte" problemstillingen med ei kvinne som har meir lyst enn mannen får bedre mottagelse enn menn med meir lyst enn kvinna. og det er jo meiningsløst.

det -mennesket- i forholdet som evt har oftest lyst må finne seg i at den andre ikkje alltid er/blir klar for alt mulig, og enten smøre seg med tålmodighet eller gjere sitt beste på egen hånd. og kven i forholdet dette er, kan utvilsomt variere fra periode til periode.

Jeg er helt enig med deg, neuni, men det vet du jo i og med at du er enig i det jeg skrev tidligere :)

petter smart

Nå generaliserer du voldsomt.

Kvinner er ikke en ensartet gruppe.

Joda det er dere.

Snakker selvfølgelig generelt nå. Men det er en tendens at kvinner som helhet definerer kjærlighet, sex o.l. Menns oppfatning er ikke riktig hvis den ikke sammenfaller med kvinners.

Kvinner vil ha romantikk og menn skal derfor være romantiske. Mens menn ofte heller bare vil ha sex, men det blir for "primitivt" og kvinner liker ikke dette. Menn innretter seg langt oftere etter kvinners ønsker og forestillinger om forhold osv. enn kvinner gjør etter menns.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...