Gå til innhold

En vitenskapelig basert test, gjort av meg! (Langt og sant!).


SierDuDet

Anbefalte innlegg

whooops,der sprakk han...

Vi får se om han svarer, da. Noe han helt sikkert ikke gjør, og først DA kan man si at fyren dreit seg ut.

En velbegrunnet kommentar skal jeg derimot ikke si noe på, dersom han har det.

Men det har han ikke.

Dessuten angrep han merkelignok et svært seriøst innlegg på spørsmål som gang på gang blir stilt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    21

  • avil

    4

  • tigertrollet

    4

  • girl1365380356

    4

Mest aktive i denne tråden

girl1365380356

Vi får se om han svarer, da. Noe han helt sikkert ikke gjør, og først DA kan man si at fyren dreit seg ut.

En velbegrunnet kommentar skal jeg derimot ikke si noe på, dersom han har det.

Men det har han ikke.

Dessuten angrep han merkelignok et svært seriøst innlegg på spørsmål som gang på gang blir stilt her.

lille vennen min,du er tydeligvis veldig sliten idag,for det likner ikke deg å ta deg nær av frekke kommentarer. Jeg synes ikke innlegget ditt var barnslig,du samlet sammen alle de mest stilte spørsmål på dette forumet og ga oss din+ venners erfaring på disse områdene. hjalp det litt med trøst fra meg,selv om du ikke liker meg så godt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille vennen min,du er tydeligvis veldig sliten idag,for det likner ikke deg å ta deg nær av frekke kommentarer. Jeg synes ikke innlegget ditt var barnslig,du samlet sammen alle de mest stilte spørsmål på dette forumet og ga oss din+ venners erfaring på disse områdene. hjalp det litt med trøst fra meg,selv om du ikke liker meg så godt??

Jeg tar da meg ikke nær av noe som blir skrevet her, og det var da ikke deg jeg siktet til heller, men denne pholiovaksinefyren...

Jeg har da heller ikke noe i mot deg, om du skulle være av den oppfatningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se om han svarer, da. Noe han helt sikkert ikke gjør, og først DA kan man si at fyren dreit seg ut.

En velbegrunnet kommentar skal jeg derimot ikke si noe på, dersom han har det.

Men det har han ikke.

Dessuten angrep han merkelignok et svært seriøst innlegg på spørsmål som gang på gang blir stilt her.

synes litt synd på stakkarn jeg da... tror han lider av litt dysleksi også, Polio skrives jo uten h...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes litt synd på stakkarn jeg da... tror han lider av litt dysleksi også, Polio skrives jo uten h...

Men vi skal holde for gode til å mobbe folk med skrivefeil, og sannsynligvis talefeil.

Men vi får se om han svarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det var en forsamling menn. Hadde det vært en forsamling kvinner, så hadde nok kvinnene "bare" vært utro, mens mennene hadde vært slingrekuker eller noe sånt...trur eg.

Jeg har nok egentlig vært alt for lenge ute av Norge, det skjønner jeg nå for det uttrykket har jeg aldri brukt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja... trodde av en eller annen merkelig grunn at du var nærmere 50, jeg...:)

Hmmm debuerte som 13-åring.. det er tidlig! :)

Hmmm.debuterte som 23-åring, det er sent... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...