Gå til innhold

vondt skuldre nakke og hodepine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har du noen erfaring med det da?

fortell meg gjerne om det.

For stiv nakke ja.... Men jeg vet om flere som har blitt fri vonde skuldre og hodepine med magnetterapi.

Pga. reglene på DOL kan jeg dessverre ikke skrive mer her, men mail meg gjerne så skal jeg fortelle!

[email protected]

Annonse

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

De to viktigste årsakene til vond nakke med hodepine,og vondt i armer og ben,er nok enten at man har en tøff og tung fysisk jobb,eller at dette dreier seg om "stressnakke"som det kalles på godt norsk.Hvis dette har gått over tid,er det nok mulig at legen din er inne på noe,hvis du da ikke har andre tanker om hva som kan være grunnen til dette.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Jan Petter Høeg,allmenlege

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...