Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Meg1365380063

Hei!

Jeg skal nå veldig snart begynne på p-piller for første gang. Og så lurte jeg på noe som jeg ikke tenkte på å spørre legen om, og som jeg ikke finner skrevet i bruksanvisningen (som ellers er så detaljert og informativ at det halve hadde vært nok!).

Sett at jeg blør færre dager enn det er sukkerpiller til. Skal jeg da begynne på tablettene med hormoner, eller skal jeg kjøre sukker til jeg er ferdig med dem - selv om jeg ikke blør lenger? For da har jeg jo ikke noe prevensjonsstoffer i meg! Jeg blir veldig usikker, og kan ikke huske at jeg noen gang har blødd seks dager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65570-p-pillesyklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

girl1365380356

Du skal ta alle pillene som er på brettet. Den blødningen du har når du går på p-piller er ikke vanlig menstruasjon. Det har ingenting å si hvor lang menstruasjon du har pleid å ha -blødningen du nå vil få kan være annerledes i lengde og mengde:)

Du skal ta alle pillene-helt uavhengig av hvor kort eller lang mensen er.Jeg har opplevd at mensen har forskjøvet seg noen dager,og at jeg dermed blødde da jeg fortsatte på et nytt brett,men det har ingen betydning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65570-p-pillesyklus/#findComment-296317
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...