Meg1365380063 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei! Jeg har et stort problem. Når kjæresten min stimulerer klitoris skjer det ofte at jeg ikke liker det - fordi det er smertefullt. Det varierer hvor sterk smertene er. Noen ganger er det bare mindre behagelig, andre ganger er det så vondt at tårene står i øya. Vanligvis stopper jeg ham - om han ikke allerede har stoppet ved å lese meg. Men noen enkelte ganger prøver jeg å fortsette, for jeg innbiller meg at det er en slags barriere jeg må komme over, at det blir bedre etter hvert. Vi har hatt sex i halvannet år, og vi er hverandres første. Jeg har aldri onanert, og aldri hatt noen orgasme. Jeg var derimot veldig nærme en gang, men ble redd og "trakk meg unna". Jeg har aldri følt det noe særlig behagelig å bli tatt på klitoris. Om jeg ikke føler ubehag eller smerter, kjenner jeg stort sett ingenting i det hele tatt. Og vi har selvfølgelig prøvd med og uten glidekrem, ulik styrke, tempo, bevegelser, også videre. Vi har snakket mye om det, men vet ikke lenger hva vi skal prøve. I begynnelsen var jeg ikke så opptatt av det, men etter hvert er det slitsomt å lure på om det vil gjøre vondt i dag... Jeg føler at dette er et stort problem for meg! Er det noen som har hatt lignende problem, og funnet en løsning? Er det noen som vet hva jeg bør gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Klitoris kan være øm ved direkte stimuli -også direkte smertefull. Dere kan utforske området rundt selve knoppen (event. veldig lett berøring av selve klitoris.) "Jeg har aldri onanert, og aldri hatt noen orgasme." Har du prøvd; dusjstråle eller vibrator? Ikke direkte på klitoris selvsagt siden du er veldig følsom, men der det enn måte føles godt. Og hva gjorde dere da du nesten fikk orgasme? Kan dere finne tilbake dit og jobbe derifra med forsiktig stimuli? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/#findComment-296155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg1365380063 Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Klitoris kan være øm ved direkte stimuli -også direkte smertefull. Dere kan utforske området rundt selve knoppen (event. veldig lett berøring av selve klitoris.) "Jeg har aldri onanert, og aldri hatt noen orgasme." Har du prøvd; dusjstråle eller vibrator? Ikke direkte på klitoris selvsagt siden du er veldig følsom, men der det enn måte føles godt. Og hva gjorde dere da du nesten fikk orgasme? Kan dere finne tilbake dit og jobbe derifra med forsiktig stimuli? Hei! Takk for svar. Vi har selvfølgelig også utforsket området rundt klitoris. Når vi er hverandres første, er selvsagt alt spennende! Så man har jo utforsket en del og prøvd forskjellige ting fordi det er så sinnsykt spennende! Og så følger det jo en del godt med og da! Men vi kan helt sikkert bruke enda mer tid på å prøve oss fram rundt. Det har i det siste blitt mest til at vi har hatt (herlige) samleier, og mer eller mindre droppet det andre siden jeg har følt det så slitsomt - ikke gøy å ligge og kjenne etter om noe er vondt. Jeg har prøvd å onanere med dusjstråle, med fingre, med dildo, og slikt. Men så lenge jeg ikke klarer å tenne meg selv, å gjøre meg selv kåt, er det liten vits i. Jeg kjeder meg når jeg prøver, og finnes ikke våt. Da jeg nesten fikk en orgasme var da han brukte dildoen på meg. Vi vet ikke helt hva han gjorde eller nøyaktig hvor han var, for jeg lå på magen - dermed kunne han ikke se så godt hva han gjorde. Alt jeg vet er at plutselig var det ustyrtelig godt, det føltes som om jeg svevde, jeg begynte å skjelve - og trakk meg unna fordi det skremte meg. Vi har prøvd en drøss med ganger å få til det samme, uten hell... Jeg fatter bare ikke hvorfor sex skal være så komplisert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/#findComment-296162 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei! Takk for svar. Vi har selvfølgelig også utforsket området rundt klitoris. Når vi er hverandres første, er selvsagt alt spennende! Så man har jo utforsket en del og prøvd forskjellige ting fordi det er så sinnsykt spennende! Og så følger det jo en del godt med og da! Men vi kan helt sikkert bruke enda mer tid på å prøve oss fram rundt. Det har i det siste blitt mest til at vi har hatt (herlige) samleier, og mer eller mindre droppet det andre siden jeg har følt det så slitsomt - ikke gøy å ligge og kjenne etter om noe er vondt. Jeg har prøvd å onanere med dusjstråle, med fingre, med dildo, og slikt. Men så lenge jeg ikke klarer å tenne meg selv, å gjøre meg selv kåt, er det liten vits i. Jeg kjeder meg når jeg prøver, og finnes ikke våt. Da jeg nesten fikk en orgasme var da han brukte dildoen på meg. Vi vet ikke helt hva han gjorde eller nøyaktig hvor han var, for jeg lå på magen - dermed kunne han ikke se så godt hva han gjorde. Alt jeg vet er at plutselig var det ustyrtelig godt, det føltes som om jeg svevde, jeg begynte å skjelve - og trakk meg unna fordi det skremte meg. Vi har prøvd en drøss med ganger å få til det samme, uten hell... Jeg fatter bare ikke hvorfor sex skal være så komplisert! Høres sannsynlig ut at han "traff" g-punktet hvis du lå på magen og dildoen traff frem/ mot magen -kanskje det er vegen å gå for deg til å begynne med. Det er jo egentlig ingen fasit for hvordan oppnå orgasme, men man kan lett føle seg "unormal" etter noen noveller/ filmer hvor det ser veldig enkelt og rett fram ut:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/#findComment-296178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hei! Takk for svar. Vi har selvfølgelig også utforsket området rundt klitoris. Når vi er hverandres første, er selvsagt alt spennende! Så man har jo utforsket en del og prøvd forskjellige ting fordi det er så sinnsykt spennende! Og så følger det jo en del godt med og da! Men vi kan helt sikkert bruke enda mer tid på å prøve oss fram rundt. Det har i det siste blitt mest til at vi har hatt (herlige) samleier, og mer eller mindre droppet det andre siden jeg har følt det så slitsomt - ikke gøy å ligge og kjenne etter om noe er vondt. Jeg har prøvd å onanere med dusjstråle, med fingre, med dildo, og slikt. Men så lenge jeg ikke klarer å tenne meg selv, å gjøre meg selv kåt, er det liten vits i. Jeg kjeder meg når jeg prøver, og finnes ikke våt. Da jeg nesten fikk en orgasme var da han brukte dildoen på meg. Vi vet ikke helt hva han gjorde eller nøyaktig hvor han var, for jeg lå på magen - dermed kunne han ikke se så godt hva han gjorde. Alt jeg vet er at plutselig var det ustyrtelig godt, det føltes som om jeg svevde, jeg begynte å skjelve - og trakk meg unna fordi det skremte meg. Vi har prøvd en drøss med ganger å få til det samme, uten hell... Jeg fatter bare ikke hvorfor sex skal være så komplisert! Når det gjelder klitorisen så er den for enkelte damer et så følsomt område at man ikke bør drive med direkte stimuli, men holde seg til området rundt. Når det gjelder med orgasmen så er jeg enig med Tigertrollet om at det er g-punktet det kan høres ut som fyren har truffet, så les litt om dette og forsøk stimuli her. Men ikke stress.. det er det dummeste dere gjør, og ikke la vært samleie bli en kamp om å oppnå orgasme. Gjør dere det vil orgasmen bli desto vanskeligere å finne. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/#findComment-296271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest deilig Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Når jeg var helt fersk i gamet hadde jeg problem med å få orgasme.Hadde heldigvis en nydelid kjæreste som hjalp meg litt på vei. Jeg satte meg på topp og etterhvert lærte jeg meg mye om kroppen min"der nede" og fikk de mest fantastiske orgasmer.Men det tok litt tid...Det avgjørende er å slappe av og la følelsene ta overhånd.Glemme tid og sted! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/#findComment-296291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 ikke tenk på at du skal oppnå orgasme, det blir en psykisk sperre for deg. fokuser heller på at dere skal ha det godt, bruk fingre, tunge og andre hjelpemidler (tørr ikke utelate det siste i fare for å få Zirine på nakken :-)) så skal dere se at det blir toppers og at dere vl få oppleve organsmen når tiden er inne... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/#findComment-296307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 For mange kan det være ubehagelig og direkte vondt å bli stimulert direkte på klitoris, i hvertfall i begynnelsen av forspillet. Ta det sakte og la han stimulere områdene rundt og med lette sakte bevegelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/#findComment-296347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pudding Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 Hei! Min første kjæreste prøvde også å stimulere klitoris, noe som førte til store smerter for meg. Det viste seg at han var for nær urinrøret, noe som gjorde veldig vondt. For meg må stimulering av klitoris gjøres lett og forsiktig, og lenger oppe/fremme enn man kanskje skulle tro. En finger kan også fort bli for hard, men en myk, våt tunge... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65571-smertefull-behandling/#findComment-301264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.