Gå til innhold

Menn vs dildo/vibrator

Anbefalte innlegg

girl1365380356

ska vi begi oss inn på den diskusjonen igjen :-)

men at hun trenger 24 timer i strekk i bingen med rå hemningsløs sex, det er det nok ingen tvil om...

jeg fikk kjeft av en fyr på Quarten om at jeg var så frekk i kjeften,så jeg lovte ham at jeg under resten av oppholdet skulle være "typisk jente" og snakke pent. Men jeg liker å være litt frekk,for det er gøy å provosere og se hva slags ulik type respons jeg får. Så SDD,my man,ta deg en kopp kaffe og slå deg til ro med at du ikke blir kvitt meg med det første:)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• Amiga

8

• libra

5

• girl1365380356

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg bare kunne ikke dy meg, og denne ETen ser jo unektelig ut som et monster som vil gi enhver man mindreverdighetskomplekser.

Hadde den kommet med ring hadde jeg rett og slett fått ekstrem prestasjonsangst i framtiden!

Jeg har enda ikke fått gleden av å prøve den, jeg har bare hørt fra andre. Forhåpentligvis kommer den i posten denne uka sammen med Viacreme så da får jeg vite! :-)

jeg fikk kjeft av en fyr på Quarten om at jeg var så frekk i kjeften,så jeg lovte ham at jeg under resten av oppholdet skulle være "typisk jente" og snakke pent. Men jeg liker å være litt frekk,for det er gøy å provosere og se hva slags ulik type respons jeg får. Så SDD,my man,ta deg en kopp kaffe og slå deg til ro med at du ikke blir kvitt meg med det første:)

pokker, hva kan vi si, dette kan jo bli artig...

Nå er det bare et tidsspørsmål før Amiga blander seg inn og skriver:

"Du har tydligvis ikke prøvd ET!" :)

Har prøvd en som ligner til forveksling.

Den mangla det meste av det jeg nevnte i det første innlegget mitt, den kunne ikke klippe gresset en gang!!!

Vibratorer er moro i tillegg, men ikke f. om de kan erstatte et skikkelig mannfolk!!!

...tror jeg må holde meg unna sexforum i dag, det er varmt i Bergen!

Den mangla det meste av det jeg nevnte i det første innlegget mitt, den kunne ikke klippe gresset en gang!!!

Vibratorer er moro i tillegg, men ikke f. om de kan erstatte et skikkelig mannfolk!!!

I tillegg er det onsdag, så bare bli! ;-)

Annonse

Det er allerede 23.4 grader her, ekstremt varmt.

Men jeg har aircondition :)

Jeg prøver da for all del ikke å bli kvitt deg, men jeg registrerer at du er direkte årsak til slike lange tråder du for et par dager skjelte oss ut for :)

Annonse

Det er allerede 23.4 grader her, ekstremt varmt.

Men jeg har aircondition :)

Jeg har ikke termometer eller aircondition, men varmt er det - og verre blir det før dagen er omme. Et par timer til, så står sola inn vinduet her *smelt*

Tåler ikke for mye mannfolk/dildoprat en sånn dag!

Må jo tenke på han stakkaren som skal kjøre bil i hele dag før han kommer til meg, sitter jeg her inne og girer meg opp blir det jo bare skinnfilla igjen av han før jeg gir meg...

Du får lage til et deilig avslappende bad, litt mat og et kaldt glass hvithvin/pils til han før du gjør dine fremstøt da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...