Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

endeligover

ved innseting regner man at man er to uker på vei. Så når du er tre hele uker fra innseting er du fem uker. Første dag i den påfølgende uken er du i sjette uke også kalt 5 + 1.

Når det gjaldt hcg nivået så så det bra ut.

Legen vår opererte med dato fra uttak, siden det kan variere noe på hvilke dag man setter inn. Jeg satt inn på dag 5 og på 12 dag etter det hadde jeg hcg på 380. to dager senere var den på 804. senere viste det seg at det var tvillinger (to gutter). Er nå 23 + 6 og følger krabatene annenhver uke på UL. Det var mitt fjerde forsøk.

Kanskje det er dobbelt sett hos deg også?

vi kunne se to eggposer i femte uke på UL. men den ene kom først med hjertelyd uken etter. Hjerte pleier å komme i 6-7 uke.

lykke til videre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65601-hvordan-regne-uker/#findComment-296592
Del på andre sider

Hei Sats!

Du regner fra egguthentingsdagen, for det er jo da befruktningen skjer. Jeg tok ut eggene en lørdag, så jeg skifter ukenr. hver lørdag. Braut forklarte noe om dager og uker i et svangerskap, og det var litt innviklet, men veldig logisk. Hvis du går til han, så kan han sikkert forklare deg dette.

Nå er det vel UL om et par uker for deg. Er du utskrevet fra sykehuset? Jeg var på et par etterkontroller der før uke 7. Det var da jeg var vel 6 uker på vei at de fant to fosteranlegg. Og da jeg var 7 uker på vei, så Bergh to bankende hjerter.

Lykke til!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65601-hvordan-regne-uker/#findComment-296757
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...