Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen skal være tonieforma, altså:-)

hei,dere,helt seriøst; kan noen svare meg ordentlig her? eller har dere glemt hva jeg spurte om? jeg stilte ikke spørsmålet for kødd,heller...

Skrevet

Kroppen skal være tonieforma, altså:-)

hvis du har sånn kropp, så går jeg i krigen for deg...

girl1365380356
Skrevet

er det meg du vil gå i ikrigen for? i så fall,dra i vei!!!

Skrevet

er det meg du vil gå i ikrigen for? i så fall,dra i vei!!!

nei det sku jeg bare ... ...

nei driit i det, skal ikke si det høyt

Skrevet

Da kan du like gjerne komme deg ut i krigen først som sist.

Jeg har møtt henne :)

Skrevet

Et essensielt spørsmål du stiller der naiv. Selv har jeg lagt lista veldig høyt for hva som er akseptabelt....kraftig ryggtavle, six-pack, godt definerte biceps og triceps og selvfølgelig skal legg og lårmuskler stå i stil til resten.....

....og da er det jo litt synd at en selv ikke har draget, ikke engang kl 04.30 søndag morgen i taxi-køen....

;-)

Joda, du er sikkert så fin at de ikke tør prøve seg :-)

Hvordan gikk det med det "prosjektet" der du muligens hadde angrefrist?

girl1365380356
Skrevet

nei det sku jeg bare ... ...

nei driit i det, skal ikke si det høyt

har du sagt A...osv. SKJERP DEG! FORTELL!

Skrevet

Da kan du like gjerne komme deg ut i krigen først som sist.

Jeg har møtt henne :)

tonie? uff, jeg begynner å pakke... hvorfor er det noen kvinner som er gudebenådet med en slik kropp???

Skrevet

tonie? uff, jeg begynner å pakke... hvorfor er det noen kvinner som er gudebenådet med en slik kropp???

Jeg et ikke, men det er i hvertfall ikke noe å huffe for, det bør man da heller skrikke jippi for :)

Skrevet

Jeg et ikke, men det er i hvertfall ikke noe å huffe for, det bør man da heller skrikke jippi for :)

joda, forsåvidt ening, er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig fint å se på i allefall...

*takker herren*

Skrevet

har du sagt A...osv. SKJERP DEG! FORTELL!

sku gitt deg noen sekunder med nytelse, forhåpentligvis da...

Skrevet

Godt å høre, klysegutten min. Det er ei på forum for røykeslutt som er litt sur på meg. Moser du henne for meg? Du trenger ikke å avlive henne. Skyt henne litt i kneskålene bare, er du søt. Eller forresten, glem det. Jeg ordner det selv:-)

Skrevet

Godt å høre, klysegutten min. Det er ei på forum for røykeslutt som er litt sur på meg. Moser du henne for meg? Du trenger ikke å avlive henne. Skyt henne litt i kneskålene bare, er du søt. Eller forresten, glem det. Jeg ordner det selv:-)

nei pokker, her skal det knuses... hvilket nick?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...