Gå til innhold

feriesex med min frus syster

Anbefalte innlegg

Gjest feriesex02

Jeg har gjort noe meget stupid i ferien i Danmark i år. Vi, dvs meg og min fru og våra to barn reiste på semester til Danmark sammen med hennes søster og familie.

Det gikk ikke bra, jeg og min fru kranglet om det meste, og det ble ikke noe sex på meg i det hele tatt, til å begynne med.

MEN siste kvelden ble det noe, det vil si mye, men det var med hennes søster. Sexen var knall den, ute i friluft blant buskar og trær, jeg fikk tilogmed en flis i min røv, men nok om det.

Problemet nå er at hun (søstera) vil pule mere, ellers sladrer hun......

Hun er jo deilig, men jeg tror inte det er så lurt å driva på hjemme også, vi vil jo bli avslørt en eller annan gong, og sladre gjør hon vel uansett en gong ?

Hva faan skal jag gjøra ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65627-feriesex-med-min-frus-syster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest svorsk

Hvis din fru er her inne på forumet, og det er derfor du prøver å anonymisere ved å late som om du er svensk?

Bad try...

Svensk selv jeg, men skriver bra norsk!

Skriv norsk som du er min venn! GONG har det aldri vært stavet på svensk. Gång, derimot.

Du finner (eller jeg) ca. 3-4 slike tåpelige feil i hver setning.

Ikke for å kritisere handlingene dine, men rett og slett forsøket på å være fantasifull... for det er jo også historien, IKKE SANT?

Hvis din fru er her inne på forumet, og det er derfor du prøver å anonymisere ved å late som om du er svensk?

Bad try...

Skriv norsk som du er min venn! GONG har det aldri vært stavet på svensk. Gång, derimot.

Ikke for å kritisere handlingene dine, men rett og slett forsøket på å være fantasifull... for det er jo også historien, IKKE SANT?

Så man kan ikke være svensk og dyslektiker?

:o)

Gjest feriesex02

Bad try...

Jaja, du er smart du. Du vet vel at det er noe som heter nynorsk, og halvsvensker kan også skrivefeil.

Ellers er jeg stygt redd for at historien er sann !

girl1365380356

Det er vel ikke SDD som svarer på min etterlysning av aktion her vel??Eller Riksklysa??

=o)

DU HAR ROTET DEG BORT I NOE VIRKELIG ILLE....jeg hadde aldri tilgitt kjresten min om han hadde pult søsteren min,og jeg hadde bltt FORBANNET på henne. Men en ting: Er hun ikke redd for å ødelegge for seg selv også,da? det kan jo hende at kona di ikke vil ha noe med henne mer å gjøre,og resten av familien blir sikkert heller ikke så overlykkelig over å få høre hva som har skjedd. Nei,for meg virker det som om hun bruker løse trusler overfor deg for å få deg til å ha sex med henne. konsekvensene av å fortelle det er store for henne også. har jeg rett,tror du?

Annonse

Gjest nysvorskansk

Så man kan ikke være svensk og dyslektiker?

:o)

Herlig kombinasjon!

Nysvorsk dysleksi!

Like herlig historie!

Når man tar med det danske ordet røv, så er vel det bare påvirket av en dansk flis som injiserte litt av sin kultur i røven hans?

Godt å få den ut, tenker jeg!

Og med en slik historie fra ferien, med etterspill, så bør han vel FÅ UT både det ene og andre fra der det ikke hører hjemme......

Gjest feriesex02

DU HAR ROTET DEG BORT I NOE VIRKELIG ILLE....jeg hadde aldri tilgitt kjresten min om han hadde pult søsteren min,og jeg hadde bltt FORBANNET på henne. Men en ting: Er hun ikke redd for å ødelegge for seg selv også,da? det kan jo hende at kona di ikke vil ha noe med henne mer å gjøre,og resten av familien blir sikkert heller ikke så overlykkelig over å få høre hva som har skjedd. Nei,for meg virker det som om hun bruker løse trusler overfor deg for å få deg til å ha sex med henne. konsekvensene av å fortelle det er store for henne også. har jeg rett,tror du?

Åhh fan det har jeg inte tenkt på. Jeg tror jeg må ta en prat med henne ikvell.

Takk for rådet!

Det er vel ikke SDD som svarer på min etterlysning av aktion her vel??Eller Riksklysa??

=o)

Hehe, det var ikke meg, men jeg mistenker også at en eller annen kødder en smule...

For øvrig artig lesning uansett om det er sant eller ikke.

Er det sant så er de jo i hvertfall ikke annet å gjøre enn å le av fyren som virkelig har driti på draget!

Menmen.. hvem har sagt at menn ikke til tider kan oppføre seg som kåte neandertalere, og søstre som ekstremt billige luddere...:)

*flire* er storryen sann er du iså vannvittig deap crappola at jeg har ikke noe råd..

.test morra og ring jerry springer så tjener du i allefall noe på det,

nei øhm alvorlig, er sørstra så bedriten kommer det fram før eller senere er du hypp på å fortsette ekteskapet er det kansje mulig kona vil være vennligere stemt om det kommer fra deg,

på den andre siden å benekte alt ..?,selvbedrag er heller ikke å forakte når det kommer til den man elsker, og siden søstra tydelig er ganske kip er det jo ikke så vanskelig å så tvil rundt hennes karakter og lyve så det renner?

Nei fra spøk til enda mere spøk...Kipt gjort ...vet ikke om noen tjener på at noen får vite om det, vil bare såre kona de på så sinnsykt mange nivåer..

nope your one your one..

Ser frem til oppdatering med stor morro...

=o)

hehe, er helt uskyldig jeg også gitt, men synes nesten synd på fjompen...

men til hans fordel må jo sies at han tydeligvis har litt å fare med i senga (eller i buskene :-)), siden hun vil ha mer mener jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...