tigertrollet Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Man skal aldri si aldri i forhold til å være over sånt, men jeg vet i hvertfall at selv uansett hvor full jeg er, så er jeg langt mer selektiv nå enn hva jeg var når jeg var 20. Det er lissom ikke noe mål i seg selv å ha sex bare for å ha det med hvem som helst. Jeg mener... sex med en man våkner opp sammen med, til fyllenerver som ikke ligner noenting på denne klode, det er IKKE sex man vil huske i framtiden, og ei heller sex som kan være noe særlig å skryte av. Så litt eldre har jeg nok blitt med åra jeg også "ei heller sex som kan være noe særlig å skryte av." Nei, takke seg til sex man kan skryte av;) Det er en god ting å bli selektiv, men er man ute etter partner-in-life er det et hinder, he-he. Jfr. tidligere tråder om hva man henger seg opp i hos en event. partner. Når man aksepterer alt det om dasslokket og de andre innlysende forskjellene -da er man klar for å finne noen. Eller man kan drite i å akseptere det og få stemplet "desperat" i panna:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65643-umettelig-p%C3%A5-sex/page/2/#findComment-297349 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 "ei heller sex som kan være noe særlig å skryte av." Nei, takke seg til sex man kan skryte av;) Det er en god ting å bli selektiv, men er man ute etter partner-in-life er det et hinder, he-he. Jfr. tidligere tråder om hva man henger seg opp i hos en event. partner. Når man aksepterer alt det om dasslokket og de andre innlysende forskjellene -da er man klar for å finne noen. Eller man kan drite i å akseptere det og få stemplet "desperat" i panna:) Nå legger jeg meg, natta 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65643-umettelig-p%C3%A5-sex/page/2/#findComment-297505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.