Gå til innhold

han liker det ikke trangt!

Anbefalte innlegg

tigertrollet

Så det var der jeg bomma, her roter jeg meg inn i noe sundt, bunn ærlig og med enorm tilltekning og så er det bare tull..

fra spøk til agurk..er ikke rede eller utee etter mr right men mr. right now, men så kommer mr. to blody perfekt not too try, mitt i trynet på meg i mest mulig ikke gunstig situasjon og timing... elsker fortsatt min mann men vi har en la oss si ikke kompertibelt referanse grunnlag og må få vokst opp på egenhånd vet ikke om vi vil ha hverandre igjenn nå har jeg kun lyst på den nye mann inn fra venstre. Så får vi se åssen det blir med reebound etter vi har vært sammen , man kan ha så lyst man vil funker ikke fysikken vil ikke noe funke

ny by nye muligheter ..here comes another winter of loong shadows ant high hopes..

Lettpåvirkelige lille trollet leser og lever seg heeeelt inn i O's verden *gliser*

Planlegging er no dritt, det vet jo alle:)

Kommer Mr Right inn fra venstre da blir det sånn..

Eller du kan spørre om han kan snu og komme tilbake om et års tid, kanskje??

"ikke kompertibelt referanse grunnlag og må få vokst opp på egenhånd "

Ja, etter 12 år er dere vel så og si sammenvokst;)

"man kan ha så lyst man vil funker ikke fysikken vil ikke noe funke"

Med tanke på det seksuelle planet er jeg enig -man bør være noenlunde på samme gren. Men i og med at ditt tidligere forhold ikke har fungert, og sexlivet var toppers, er det selvsagt også en målepinn andre vegen:-)

Men sånn er det for alle. Jeg har til gode å oppleve et forhold med sinnsykt bra sexliv og turbulent ellers. For meg har det vært; dødt sexliv = dødt forhold *aldri mer*

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...