Gå til innhold

Analsex , er mange gutter blitt litt for rumpegal?


Gjest gutt25.

Anbefalte innlegg

"Jeg er vel så like oppegående som deg, om ikke mer som må høvle over rumpa til gud og enhver (ja nå provoserer jeg vel analgjengen noe enormt)."

Jeg tror ikke du hadde klart å provosere noen om du hadde prøvd...

Det er for øvrig ikke noe mer å tilføre på det du skriver da du bare gjentar deg fra tidligere selv om du nå plutselig verken er fordomsfull, eller har sagt at analsex ikke er naturlig.

hehe, ser jo at jeg aldri skulle gått fra jobb i dag. gutt25 (mest sansynelig 16 år og fra bibelbeltet men) kan ikke uttale seg om dette uten å ha prøvd det før. man kan jo ikke ta avstand fra noen man ikke kjenner til...

så SDD, driit i gutten, la ham være. misstenker faktisk karen for å være meget usikker på sin seksuelle legning... tenk om han faktisk liker analsex, og innser at hans forhold til kjæresten kun er et skalkeskjul, og at han nå må komme ut av skapet? det hadde vært no det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    15

  • libra

    13

  • mail25

    6

  • tigertrollet

    5

Mest aktive i denne tråden

Du svarte nesten det samme som meg i forhold til at han tydligvis ser på dere som svært underlegne!

Bra det ikke bare er jeg som leser fyren sånn...

Ikke en fyr jeg ville vært sammen med om jeg var dame.. eller homse...

slenger meg på her jeg. leser innleggene til gutt25 på samme som deg.tror personen rett og slett er usikker på seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slenger meg på her jeg. leser innleggene til gutt25 på samme som deg.tror personen rett og slett er usikker på seg selv

Ironisk nok er det faktisk ofte de som står fram emed mest aggresjon i forhold til ting de ikke liker, f.eks. homofili, som viser seg å være homser.

Så vi er definitivt inne på noe her.

Gi mannen 5 år så sikler han på bilder av Arve Juritzen og andre kjendishomofile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok er det faktisk ofte de som står fram emed mest aggresjon i forhold til ting de ikke liker, f.eks. homofili, som viser seg å være homser.

Så vi er definitivt inne på noe her.

Gi mannen 5 år så sikler han på bilder av Arve Juritzen og andre kjendishomofile :)

*flirer* jo jeg tror du har rett. fordomsfri den gutten der ja.. c,")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..kansje jeg skulle være seriøs et øyeblikk*funderer hardt*

At du ikke vil ha bæsj på tissen din forstår jeg godt og deg om det,

personlig har jeg liten erfaring med analsex pga. min ex størrelse og at hans utvikling i hennhold til legning ikke lengere var kompertibel med min..desverre vi elsket hverandre, men sex er viktig, for han ble makt og ydmykelse en faktor og det er ikke en kontekst jeg vil ha kuk i toern i.

En finger er ellers relativt digg og jeg ser ikke bort fra at jeg vil finne nytelse i analsex engang , men konteksten er viktig, Så, min konklusjon er ...jo noen jenter vil og ikke fordi det er skittent eller forbudt en finger pirrer, kansje noe mer også er godt.

Jenter også unge er ikke forskremte offre som lar kvisete teenåringstryner bruke seg i hue og ræv for å kansje få en å gå på kino med det er faktisk en ganske nedlatende holdning, vi liker sex...langt de fleste av oss.

Drit i å få bæsj på tissen din du ,

men å sette spørsmålstegn ved andres sexualiten fordi de liker noe du ikke liker og så generalisere et helt kjønn som svake det er ganske grovt det , mulig grund til svarene du fikk.

Eg er sjølvsagt heilt samd med dei fordomsfrie her, sjølv om eg ikkje er spesielt frista til å ta nokon i toern.

Men eg MÅ berre spørre om denne setninga: "Drit i å få bæsj på tissen din du" - Var den gjennomtenkt? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du fremstiller jentene som antikåte berter som ikke sier ifra hva de (ikke) vil. Det finnes massevis av jenter som LIKER analsex og får med seg kjæresten på det. Det er ikke som du tror, at det alltid er guttene som presser jenta.

Grunnen til at folk praktiserer analsex er sikkert forskjelllig, men det du sier om at alle du kjenner som forsøkte når de var yngre og som synes det er ekkelt nå, tror jeg ikke heeelt på. De fleste som prøver analsex prøver det fordi de tenner på det. Og det forandrer seg vel ikke på så få år?

Enten har du et forvridd syn på analsex, eller så har du merkelige venner som prøver ut analsex i tenårene fordi det er "tøft".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker meg at ingen her har sagt noe om at de ikke synes at rumpa er faktisk ikke laget for sex.

De fleste her er tydeligvis for, og istedet for å forklare denne merkelige rumpesexen som liksom skal være sååå god og fantastisk, så kommer det mange dårlige unnskyldninger for at "dette liker noen"; "dette er så godt", "tål at noen har slike preferanser".

ER det ingen her som FORSTÅR MIN aversjon mot dette !?

Det virker NEMLIG IKKE SÅNN!

Og man blir ALDRI kvitt faktumet at analsex, er noe EN GUTT har kommet på, fordi det er trangt og deilig og ikke minst, det tenner det PRIMITIVE i den personen.

Det er tydeligvis fordi det er så "skittent" og "forbudt" at dette er så deilig.

Min pikk vil aldri, ALDRI røre en rumpe, ikke fordi jeg ikke tror det kan være godt eller noe sånt, men fordi jeg IKKE liker tanken på bæsj+pikk, og fordi jeg elsker de andre stillingene så altfor godt.

Si hva dere vil, analsex er og blir en gutte ting, og jeg tror nok noen jenter liker det. Men jeg vil aldri bli overbevist om at dette er noe JENTA har foreslått.

Og det sier mer om min rase enn noe annet.

Jeg har både foreslått det, kjøpt kondomer og kjøpt glidemiddel. Med kjæresten hanglende etter ;-)

Og sånn forresten, jeg er JENTE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kurompa

Takk for det!

Det er alltid like underholdende når man klarer å erte på seg sånne sure greier som deg - du må nok jobbe litt hardere hvis du skal ødelegge dagen min :-)

Ja, noen må jo ta det tunge ansvaret å underholde sure gamle kjerringer som deg. Skal jo ikke så mye til heller tydeligvis for å friske opp det triste livet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen må jo ta det tunge ansvaret å underholde sure gamle kjerringer som deg. Skal jo ikke så mye til heller tydeligvis for å friske opp det triste livet ditt.

Og på seg selv kjenner man andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen må jo ta det tunge ansvaret å underholde sure gamle kjerringer som deg. Skal jo ikke så mye til heller tydeligvis for å friske opp det triste livet ditt.

Hva er det egentlig som plager deg lille venn, får du ikke nok oppmerksomhet?

Fortell bestemor hva som er galt så skal du se at du føler deg mye bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kurompa

Hva er det egentlig som plager deg lille venn, får du ikke nok oppmerksomhet?

Fortell bestemor hva som er galt så skal du se at du føler deg mye bedre :-)

neppe, blir nok heller kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kurompa

Da kan du bare ta deg en tur ut og spy litt, skal holde stolen varm for deg så lenge :-)

Pass på så ikke stolen forsvinner når de setter deg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass på så ikke stolen forsvinner når de setter deg da..

'når de setter deg da'

Hvem setter meg?

Forresten, du behøver ikke svare. Du er ikke rappkjefta nok til å fenge interesse mer.

Kom tilbake om noen år når du har mer å fare med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kurompa

'når de setter deg da'

Hvem setter meg?

Forresten, du behøver ikke svare. Du er ikke rappkjefta nok til å fenge interesse mer.

Kom tilbake om noen år når du har mer å fare med.

Du hadde virkelig ikke intelligens til å skjønne hva den trykkfeilen skulle være?

Kan ikke vente noen år for da er du sikkert ikke blandt oss mere, gamla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde virkelig ikke intelligens til å skjønne hva den trykkfeilen skulle være?

Kan ikke vente noen år for da er du sikkert ikke blandt oss mere, gamla.

Egentlig syns jeg litt synd på sånne som deg. Har du ikke ryggrad nok til å ta ut frustrasjoner på andre måter enn å prøve å tråkke på mennesker du ikke kjenner?

Du har nok valgt deg feil offer her skjønner du. Små nettmygg som prøver å stikke treffer ikke blink her.

Det eneste du vekker i meg er mild overbærenhet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kurompa

Egentlig syns jeg litt synd på sånne som deg. Har du ikke ryggrad nok til å ta ut frustrasjoner på andre måter enn å prøve å tråkke på mennesker du ikke kjenner?

Du har nok valgt deg feil offer her skjønner du. Små nettmygg som prøver å stikke treffer ikke blink her.

Det eneste du vekker i meg er mild overbærenhet...

Tydeligvis oppnår jeg det jeg vil, du svarer jo, og da må det jo være ille nok til å irritere... Jeg kjenner deg da litt herfra, og det holder lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis oppnår jeg det jeg vil, du svarer jo, og da må det jo være ille nok til å irritere... Jeg kjenner deg da litt herfra, og det holder lenge...

Det koster meg lite å taste noen ord, behøver ikke være irritert av den grunn - selv om du kanskje bare taster når adrenalinet flommer?

Syns det er litt interessant å se hva en som overhodet ikke kjenner meg kan få seg til å skrive, men negative følelser vekker du ikke i meg.

Jeg lever heldigvis livet mitt et helt annet sted enn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kurompa

Det koster meg lite å taste noen ord, behøver ikke være irritert av den grunn - selv om du kanskje bare taster når adrenalinet flommer?

Syns det er litt interessant å se hva en som overhodet ikke kjenner meg kan få seg til å skrive, men negative følelser vekker du ikke i meg.

Jeg lever heldigvis livet mitt et helt annet sted enn her.

Klart jeg ikke taster når adrenalinet flommer, jeg er uansett ikke typen som blir blendet av raseri, (alle er ikke som deg vettu) jeg gjør dette bare for gøy jeg, å irritere deg er gøy.

Nei, regner heller ikke med å vekke negative følelser i deg, for følelser er vel nettopp en av tingene du mangler...

Akkurat å si at du lever livet ditt et annet sted enn her må vel toppe kaka av alt det dumme du har sagt (og det er ikke rent lite), hvorfor er du her hele tiden da, og svarer alt mulig dumt, til og med på noe så useriøst som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg ikke taster når adrenalinet flommer, jeg er uansett ikke typen som blir blendet av raseri, (alle er ikke som deg vettu) jeg gjør dette bare for gøy jeg, å irritere deg er gøy.

Nei, regner heller ikke med å vekke negative følelser i deg, for følelser er vel nettopp en av tingene du mangler...

Akkurat å si at du lever livet ditt et annet sted enn her må vel toppe kaka av alt det dumme du har sagt (og det er ikke rent lite), hvorfor er du her hele tiden da, og svarer alt mulig dumt, til og med på noe så useriøst som dette?

god helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...