Gå til innhold

noen med samme prob?please les :)

Anbefalte innlegg

Gjest shygirl23

Har tatt både Flagyl(bakteriell v.),Diflucan (sopp)og Dalacin(betennelse) nå........Er snart på den siste dagen i Flagylkuren(7dager).Har blitt bedre. Men er akkurat som sår bare ytterst ved skjedeåpning,(ser ikke ut til at kuren hjelper på dette området)......veldig sår,rød.Kan dette være noen form for eksem..eller? Noen som har noe erfaring med d samme...eller med eksem i skjeden,og vet hvordan d kjennes ut?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65693-noen-med-samme-probplease-les/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

hei! Har hatt det samme.. skjedekatarr, sopp +++ og tatt flagyl. Det som gjør deg sår er vel selve bakteriene i utfloden eller at du kanskje har klødd. Har også opplevd at det er sårt etter en behandling, men dette går bort av seg elv. Bare halod deg unna sex til det er bra. Litt sårsalve kan hjelpe, og kanskje canesten hvis det fortsatt klør.

Det er nok ikke eksem, men sår pga. infeksjonen el.

Gjest shygirl23

hei! Har hatt det samme.. skjedekatarr, sopp +++ og tatt flagyl. Det som gjør deg sår er vel selve bakteriene i utfloden eller at du kanskje har klødd. Har også opplevd at det er sårt etter en behandling, men dette går bort av seg elv. Bare halod deg unna sex til det er bra. Litt sårsalve kan hjelpe, og kanskje canesten hvis det fortsatt klør.

Det er nok ikke eksem, men sår pga. infeksjonen el.

oki...Kan jo hende du har rett.For jeg føler det svir MER når jeg pluselig får en del utflod, som når jeg nettopp tok en melkesyretabl.Er ferdig med kuren imorgen.Blir jeg ikke kvitt den såre følelsen til etter helgen,tar jeg nok kontakt med gynekolog....for nå er jeg lei! Har ikke klødd meg noe....så kan ikke være d.

Gjest Pricilla

oki...Kan jo hende du har rett.For jeg føler det svir MER når jeg pluselig får en del utflod, som når jeg nettopp tok en melkesyretabl.Er ferdig med kuren imorgen.Blir jeg ikke kvitt den såre følelsen til etter helgen,tar jeg nok kontakt med gynekolog....for nå er jeg lei! Har ikke klødd meg noe....så kan ikke være d.

Du blir sår uansett om du klør eller ikke, men mye verre når du klør så klart..

HVis det fortsatt svir, så kan det hende du ikke er helt kvitt det. Hadde ringt gynekologen og bedt om å få stikkpiller i stedet.. får flagyl stikkpiller - de virker raskere + at du slipper plager som kvalme, slapphet, og pillesmak på tunga.

God bedring!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...