Gå til innhold

noen som har erfaring med stor....

Gjest en som bare har prøvd gjennomsnitts store...

Anbefalte innlegg

Er du samme rufsetufsa som ble flau når jeg sa jeg hadde ring i kølla?

Isåfall vet jeg en som har drukket tett i kveld og forandrer seg stort etter noen øl :)

Natta :)

Dette blir annerledes, for det blir generelt. Med ringen din ble det så personlig, det er DET som er flaut...

I tillegg er ikke dette helt seriøst, jeg har da aldri stukket hånda ned i buksa på noen for å sjekke størrelse, men jeg ser at jeg har fått kjeft for det ev Mannevond... :-)

Fortsetter under...

Jeg drev en gang på med to gutter samtidig, den ene, skikkelig sexy, glattbarbert hode, fin ovkropp og en rygg som var til å dø for. Vi hadde bra sex, over gjennomsnittet god, og han hadde relativt normal penisstørrelse.

Den andre søt, ikke spesielt fin kropp, veldig tynn, knallgod humor. Vi hadde også innmari bra sex, og han har over gjennomsnittet stor penis, og er den mannen jeg er gift med i dag.

Grunnen jeg valgte ham den gangen var penisstørrelse, fordi de var begge helt perfekte ellers på hver sin måte og vi gjorde masse vannvittig sammen.

Kynisk som jeg er hadde jeg gjort det samme valget på samme grunnlag i dag. Han jeg er gift med er ikke noe drømmemann, men sexen er fantastisk, noen ganger er han litt for stor.. Analsex er ikke mulig f.eks, og noen stillinger går bare noen ganger, men det er flott.

Hehe, vet han at du valgte ham pga. køllestørrelsen?

:o)

Dette blir annerledes, for det blir generelt. Med ringen din ble det så personlig, det er DET som er flaut...

I tillegg er ikke dette helt seriøst, jeg har da aldri stukket hånda ned i buksa på noen for å sjekke størrelse, men jeg ser at jeg har fått kjeft for det ev Mannevond... :-)

Du vet, du er på DOL nå, og da må du bare gjøre regning med å få litt kjeft, eventuelt mye kjeft, fra tid til annen.

Noen her mangler rett og slett den egenskapen i forhold til å skille ironiske, sarkastiske, spøkefulle og seriøse toner.

Det er ikke alltid like greit vet du :)

Jeg forstår jo at du ble flau over at du ble tent når jeg fortalte om ringen, men ingen her visste jo at du ble tent før du skrev det :)

Du vet, du er på DOL nå, og da må du bare gjøre regning med å få litt kjeft, eventuelt mye kjeft, fra tid til annen.

Noen her mangler rett og slett den egenskapen i forhold til å skille ironiske, sarkastiske, spøkefulle og seriøse toner.

Det er ikke alltid like greit vet du :)

Jeg forstår jo at du ble flau over at du ble tent når jeg fortalte om ringen, men ingen her visste jo at du ble tent før du skrev det :)

Og hvorfor jeg skrev det?

-Fordi det satt en tulling og masa i dagevis om hvorfor jeg ble flau... :-)

smilehull1365380354

Jeg drev en gang på med to gutter samtidig, den ene, skikkelig sexy, glattbarbert hode, fin ovkropp og en rygg som var til å dø for. Vi hadde bra sex, over gjennomsnittet god, og han hadde relativt normal penisstørrelse.

Den andre søt, ikke spesielt fin kropp, veldig tynn, knallgod humor. Vi hadde også innmari bra sex, og han har over gjennomsnittet stor penis, og er den mannen jeg er gift med i dag.

Grunnen jeg valgte ham den gangen var penisstørrelse, fordi de var begge helt perfekte ellers på hver sin måte og vi gjorde masse vannvittig sammen.

Kynisk som jeg er hadde jeg gjort det samme valget på samme grunnlag i dag. Han jeg er gift med er ikke noe drømmemann, men sexen er fantastisk, noen ganger er han litt for stor.. Analsex er ikke mulig f.eks, og noen stillinger går bare noen ganger, men det er flott.

Fy faen! Jeg håper ikke dere jenter som skriver dette her er de samme som går rundt og påstår at kvinner blir diskriminert og behandlet som objekter, og at alt sammen er menns feil, og at menn har det mye lettere osv.

Jeg mener, her innrømmer kvinner at de reduserer verdien til en mann til en eneste kroppsdel, og at det de først og fremst ser etter når de betrakter en manns utseende, er kroppslige egenskaper som de, av en eller annen grunn, tror skal korrelere med størrelsen på nettopp denne kroppsdelen.

Prøv å forestille dere hvor smertefullt det er for en mann med liten penis å lese disse innleggene, og prøv å forestille dere all den angsten og ensomheten han føler.

Det virker nesten som om dere liker å diskriminere menn, og at dere til og med synes at de fortjener det litt.

Ingen kan noe for hvordan de er skapt, noen er heldige, andre ikke.

Det som er sikkert, er at risikoen for å få problemer med pikken er langt større hvis man blir født som mann enn hvis man blir født som kvinne.

Så vær glade for at dere er født som kvinner, men ikke bli så ovenpå og hensynsløse av den grunn!!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...