Gå til innhold

Jippi - er så lykkelig! : )

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hei alle sammen! Må bare fortelle dere at NÅ er jeg endelig lykkelig! Har flytta sammen med kjæresten igjen, er så nyforelska, selv om det er et år siden vi ble "sammen igjen". Har nå endelig fått en fin leilighet som vi trives godt i, og kommer så got overens på alle plan.

Kan ligge og holde rundt han og snuse på huden hans i timesvis mens han sover..

Mens blodet bruser av kjærlighet. Klisje ikke sant.. veit det, men det er så DEILIG! Jeg er endelig lykkelig! Endelig min tur også..

Visste ikke at en person kunne bety så utrolig mye for meg..

Stå på alle sammen, ønsker dere en knall-god sommer!

*SSS*

*P*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65758-jippi-er-s%C3%A5-lykkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratiss...sååååå glad for din skyld.. du kjenner nok kke nicket mitt men har sett deg mange ganger før..har hatt pause fra dol og er tilbake:O)

Er i nesten samme situvasjon som deg..er lykelig forelska men vi har ikke flytta lag enda..sukk ..det er sååå deilig atte

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...